تشریفات عروسی , تشریفات مجالس

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      دزدگیر فروشگاهی به چه ابزاری گفته می شود ؟

      گیت فروشگاهی آرتابان یا دزدگیر فروشگاهی به ابزاری گفته می شود که در فروشگاه ها می توان آن را نصب کرد و از این طریق جلوی سرقت را گرفت . گیت فروشگاهی در مقابل درب های خروجی یک مغازه نصب می شوند و یک وظیفه ی مهم دارند آن هم این که جلوی خروج کلاها و اجناسی که به عبارتی غیرمجاز هستند را می گیرد . برای اینکه گیت بتواند به خوبی به وظیفه ی خود عمل کند باید تگ بر روی آن نصب گردد تا زمانی که کسی بخواهد جنسی را از فروشگاه غیرمجاز بردارد با نزدیک تر شدن تگ ها به گیت آلارم صدا می دهد و در این حین فروشندگان و صاحب مغازه را از خروج غیرمجاز اجناس باخبر می سازد .

       


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 19:49
      بازدید : 437

      نکات مهم گیت فروشگاهی

      نکات مهم در استفاده از گیت فروشگاهی : در این مطلب قصد داریم مهم ترین نکات در مورد استفاده ازگیت فروشگاهی را معرفی کنیم. با رعایت این نکات به راحتی می توانید عملکرد دزدگیر پوشاک یا همان دزدگیر فروشگاهی را حد مطلوبی بهبود ببخشید.
      با گیت سنتر همراه باشید تا مهم ترین این نکات را بررسی نماییم.

      نکات مهم در استفاده از گیت فروشگاهی

      ۱٫ استفاده از گیت فروشگاهی AM:

      توجه داشته باشید که این نوع گیت فروشگاهی سرعت و دقت بالایی در تشخیص فرکانس ها دارد ، همچنین بردی که این دزدگیر فروشگاهی پوشش می دهد نسبت به سایر انواع گیت فروشگاهی بیشتر می باشد. در نتیجه با نصب اصولی و درست این دزدگیر پوشاک یا دزدگیر لباس عملکرد مطلوبی را شاهد خواهید بود.

       

      گیت آرتابان


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 19:02
      بازدید : 354

      دزدگیر فروشگاهی نسل سوم

      آلارم فروشگاه نسل سوم: با ورود نسل سوم آلارم امروز ، تعدادی از ویژگی های جدید اضافه شده است که باعث می شود بهترین عملکرد آلارم فروشگاه را مشاهده کنید. بسته بندی تمام محصولات موجود در فروشگاه حتی تعداد آنها را یخ زده و کنترل می کند و کاملاً مدیریت می شود.

      ویژگی های هشدار نسل سوم


      .

      نسل سوم از دزدگیرها

       


      در اینجا مختصراً از ویژگیهای جدید این نسل سوم آلارم آورده شده است:

          اولین ویژگی های اضافه شده شمارش تعداد افرادی است که به فروشگاه می آیند و صاحب فروشگاه به طور کامل تعداد افراد ورودی و خارج از فروشگاه را کنترل می کند و به طور کامل مدیریت می شود.
          شمارنده برچسب محصول دومین ویژگی اضافه شده است. این ویژگی بسیار مفید است زیرا زمان غیرفعال کردن برچسب از محصول است و اگر مالک در زمان دیگری غیر از زمان دفتر باشد ، از مالک کاملاً مطلع خواهد شد.
          نسل سوم دزدگیر فروشگاهی همچنین مواقعی است که سیستم هشدار می دهد که سیستم تصویربرداری می تواند همه چیز را به طور کامل ضبط و ضبط کند.
          از دیگر ویژگی های آن می توان به ثبت زمان ورود و عزیمت کارمندان به محل نگهداری اشاره کرد و زمان ورود و عزیمت کارمندان به طور کامل ضبط و ثبت شده و از ویژگی های بسیار خوبی است.

      یک ویژگی بسیار جالبی که به آن افزوده شده این است که درگاه مغازه می تواند فروش متوسط ​​را به مالک نشان دهد ، به این معنی که مالک می فهمد فروش متوسط ​​چیست.
      هشدار نسل سوم

      این دزدگیر فروشگاهی نسل سوم توانایی ذخیره و ذخیره کلیه اطلاعات دریافتی و همچنین ارسال اطلاعات به ایمیل هایی را که در دستگاه خود تنظیم شده است ، دارند و صاحب فروشگاه می تواند به راحتی تمام فروش ها و همه این ویژگی ها را کنترل کند. و این ویژگی ها باعث می شود تا مالک مغازه و همچنین امنیت بالاتر فروشگاه آسان باشد.
       

      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 22:15
      بازدید : 406

      مهریه چیست؟

      امروزه یکی از مهمترین مباحثی که در دادگاه خانواده مطرح می گردد مربوط به مهریه زوجه است. متاسفانه عدم آگاهی کامل از قوانین مربوط مهریه باعث شده است مسائل عدیده ای برای بسیاری از مردان رخ دهد.

      مسائل مربوط به مهریه باعث می گردد زندگی مرد از تمامی جهات ممکن تحت تاثیرات منفی مطالبه مهریه از جانب زن قرار گیرد. در این مقاله به رابطه عدم تمکین زن و مهریه وی خواهیم پرداخت در ادامه با وکیل مهریه همراه باشید...

      مهریه چیست؟

      پیش از هر چیز بهتر است تعریف جامعی از مهریه ارائه دهیم. مهریه در شرع و علم حقوق مالی است که زوج در زمان وقوع عقد نکاح به همسر خود می پردازد و یا مکلف به پرداخت آن می شود.

      بنابراین به محض وقوع عقد نکاح میان زوجین، زن صاحب نصف از مهریه می گردد و همسر جز در موارد بطلان و یا فسخ نکاح، موظف به پرداخت آن می گردد. این مالکیت می تواند بالفعل و یا بالقوه باشد.

      تمکین به چه معناست؟

      تمکین در لغت به معنای تن در دادن است و در اصطلاح عامیانه، به معنای انجام خواسته های مرد توسط زن می باشد. معنای حقوقی تمکین از معنای لغوی و اصطلاحی آن دور نمانده است و می توان تمکین را به معنای فرمانبرداری زن از مرد در برابر درخواست های قانونی و برحق وی در زندگی مشترک، اعم از انجام امور منزل و همسر داری و روابط زناشویی دانست.

      منبع : افکار نیوز


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 13:15
      بازدید : 457

      حکم اعدام در جرائم مربوط به مواد مخدر

      حکم اعدام در جرائم مربوط به مواد مخدر

      با توجه به قانون مبارزه با مواد مخدر، حکم اعدام مشمول چهاردسته از جرائم مربوط به مواد مخدر و حمل میزان معینی از مواد مخدرهای صنعتی و غیرصنعتی می باشد. چهار دسته ای که به علت نوع عمل ارتکابی محکوم به اعدام می باشند عبارتند از:

      1. اگر ارتکاب جرائم مربوط به مواد مخدر با حمل سلاح گرم و یا استفاده از آن به قصد مقابله با مأموران مبارزه با مواد مخدر و یا دیگر نیروهای انتظامی باشد؛
      2. در صورتی که مجرم مورد نظر، نقش اساسی از جمله سردستگی، پشتیبانی مالی و یا سرمایه گذار اصلی در حیطه ارتکاب جرم مورد نظر را داشته باشد.
      3. در صورتی که مجرم از نوجوانان و کودکان زیر هجده سال ویا از مجانین جهت ارتکاب جرم استفاده نموده باشد؛
      4. در صورتی که فرد محکوم، سابقه محکومیت به اعدام و یا حبس ابد و یا بیش از پانزده سال حبس را به موجب قانون مواد مخدر داشته باشد.

      همچنین ممکن است مجرم، جزء هیچ کدام از دسته های مذکور نباشد اما با توجه به میزان مواد مخدر مندرج در پرونده، به حکم اعدام و دیگر محکومیت های مشدد محکوم گردد.پرونده های مربوط به مواد مخدر بسیار حساس و پیچیده بوده که باید به متخصص آن ، وکیل مواد مخدر مراجعه شود.

      adljooyan.com


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 18:48
      بازدید : 419

      تبصره ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم در سال ۹۸

      در اینجا برای بهبود روند فعالیت ماهانه و سالانه نیازمند افزایش اطلاعات مالی هستیم . اینکه چگونه با توجه به قوانین روش های بهتری جهت کاهش حساب های مالیاتی دارید بسیار مهم است .

      برای دریافت از این تسهیلات و این امور باید فعالیت هایی انجام داد .

      در اینجا برای انجام تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م  شروطی نیاز است .

      شرایط تبصره 100 ق.م.م سال 98

      شرایط تبصره ۱۰۰ ق.م.م سال ۹۸

      فهرست مطالب

      • هرچه زودتر مالیات عملکرد ۹۷ خود را قطعی کنید . شرط اولیه تعیین مالیات مقطوع ، قطعیت سال قبل می باشد .
      • بدهی قطعی سال قبل یا معوق نداشته باشید .
      • اگر مکلف به ثبت پایانه فروشگاهی در سامانه مالیاتی شده اید . این کار را انجام دهید. برای بهره مندی از این روش باید حتما به سامانه فروشگاهی وصل شوید.

      برای دریافت لیست افراد مشمول ثبت پایانه فروشگاهی کلیک کنید .

      خدمات حسابداری پارسا حساب ایرانیان

      • ارسال لیست سازمان تامین اجتماعی
      • ارسال لیست مالیات حقوق ماهانه
      • ارسال اظهارنامه ارزش افزوده فصلی
      • ارسال صورت معاملات فصلی ماده ۱۶۹ مکرر ق.م.م
      • ارسال اظهارنامه عملکرد سالانه

      http://parsatax.com


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 11:55
      بازدید : 437

      فناوری ساخت انواع گیت فروشگاهی

      گیت فروشگاهی یا همان گیت ضدسرقت به سیستمی گفته می‌شود که اکثرا در خروجی فروشگاه قابل نصب است تا از دزدی فروشگاه‌ها جلوگیری شود. شرکت کوشا الکترونیک ارائه‌دهنده انواع گیت را معرفی می‌کند و کاربرد هریک را توضیح می‌دهد.

       
       

      سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

      وجود گیت در هر فروشگاه یا مغازه‌ای به‌منزله امنیت آن است. امروزه، استفاده از این روش آن‌قدر گسترش یافته که کمتر فروشگاهی به‌چشم می‌خورد به این سیستم مجهز نباشد. گیت فروشگاهی این گونه عمل می‌کند که لیبل‌ها و تگ‌هایی که به اجناس نصب می‌شوند، به گیت فروشگاهی حساس هستند و اگر از اجناس با دستگاه خنثی‌کننده خنثی یا با جداکننده (مگنت) جدا نشوند، در زمان خروج از مغازه گیت‌های فروشگاهی شروع به اعلان هشدار می‌کنند و با به صدا در‌آمدن زنگ هشدار، صاحبان فروشگاه از خروج غیرمجاز اجناس و کالاها از فروشگاه مطلع می‌شوند. استفاده از این روش خیال صاحبان فروشگاه‌ها را تا حدودی راحت کرده است و مشتری نیز با خیالی آسوده می‌تواند اجناس دلخواهش را بخرد.

      این دستگاه به آنتن‌هایی با بردهای فرستنده و گیرنده مجهز هستند که در خروجی و ورودی فروشگاه قرار داده می‌شوند و به‌محض اینکه اجناس بدون مجوز از فروشگاه خارج شوند، زنگ هشدار به‌صدا درمی‌آید و صاحب فروشگاه از این امر مطلع می‌شود.

      انواع گیت فروشگاهی

      گیت فروشگاهی با‌توجه‌به کاربردها و فرکانس‌های مختلف به چهار دسته تقسیم می‌شود:

      • گیت فروشگاهی RF : فرکانس‌های گیت فروشگاهی RF درحدود فرکانس‌های رادیویی است (MHZ) و در فرکانس های مختلفی قابلیت اجرا دارد که بهترین فرکانس کاری برای این دسته از گیت‌های فروشگاهی (دزدگیر لباس) درحدود ۸/۲ مگاهرتز است. این گیت به یک آنتن گیرنده و یک آنتن فرستنده مجهز است که با عبوردادن لیبل‌ها و تگ‌هایی که در این محدوده‌ی فرکانسی کار می‌کنند، دستگاه شروع به زدن آژیر می‌کند. در کارکرد این گیت فروشگاهی در محدوده‌ی فرکانس‌های مشابه تداخل ایجاد می‌شود. مزیت ویژه‌ی دیگر آن قیمت مقرون‌به‌صرفه دربرابر کارکردش است و همین امر سبب شده متقاضیان بیشتری داشته باشد. این مدل گیت بیشتر در کتاب‌فروشی‌ها و لوازم‌التحریری‌ها و پلاسکوفروشی‌ها به‌دلیل طول و عرض و ضخامت و قابلیت چاپ لیبل‌های RF استفاده می‌شود.

      • گیت فروشگاهی EM: گیت ضدسرقت EM درحدود فرکانس کاری ۱ هرتز تا ۱۰۰۰ هرتز کارکرد دارد و از یک سیستم گیرنده و یک سیستم فرستنده بهره می‌برد که با عبوردادن تگ‌ها و لیبل‌هایی که در این محدوده‌ی فرکانسی کار می‌کنند، زنگ هشدار به‌صدا درمی‌آید. فاصله‌ی تشخیص این دسته از گیت‌های فروشگاهی کم است و آنتن آن‌ها نیز نسبتا بزرگ‌تر هستند. این دسته از گیت‌های فروشگاهی بسیار انعطاف‌پذیر و نازک هستند و جای کمتری اشغال می‌کنند و برخی فروشگاه‌ها مانند لوازم آرایشی و داروخانه‌ها و عطرفروشی‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. ما برحسب تجربه و با درنظرگرفتن شرایط اقتصادی به این اصناف گیت فروشگاهی  AM را پیشنهاد می‌دهیم. البته یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این نوع دزدگیر فروشگاهی قابلیت فعال و غیرفعال کردن لیبل‌های EM است که در کتابخانه‌های عمومی و مکان‌های خاص ازقبیل بایگانی‌ها و... کاربرد دارد.

      • گیت فروشگاهی AM: گیت فروشگاهی AM برعکس گیت ضدسرقت RF با فرکانسی درحدود ۵۸ کیلوهرتز کار می‌کند و از یک آنتن گیرنده و یک آنتن فرستنده برخوردار است که در جلو در ورودی فروشگاه قرار داده می‌شوند. البته دزدگیر فروشگاهی تک‌پایه یا اصطلاحا مونو AM که از هر طرف آنتن حدودا یک متر تگ و لیبل را آشکار می‌سازد، از انوع پرکاربرد گیت AM است که از خروج اجناس فروشگاه جلوگیری می‌کند.  قیمت این دسته از گیت‌های فروشگاهی درمقایسه‌با دزدگیر فروشگاهی RF کمی گران‌تر است؛ اما می‌تواند فاصله‌های بیشتری را تشخیص دهد؛ به‌همین‌دلیل، از آن اغلب در جلو دربهای عریض استفاده می‌شود؛ زیرا پاسخ‌دهی مناسب‌تری در چنین فضاهایی دارند. گیت فروشگاهی AM در بسیاری از موارد جایگزین دزدگیر فروشگاهی EM می‌شود.

      • گیت فروشگاهی RM: گیت فروشگاهی RM یکی از جدیدترین محصولات برند گیت فروشگاهی گاندو است که در سبد محصولات شرکت کوشا الکترونیک اکباتان (مرکز امنیت کوشا) نیز قرار دارد. دزدگیر فروشگاهی RM توانایی‌ها و قابلیت‌های هر دو نوع گیت فروشگاهی AM و گیت فروشگاهی RF را هم‌زمان دارد.

      همان‌طور‌که اشاره شد، گیت‌های فروشگاهی بسیار متنوع هستند و مصرف‌کنندگان این تکنولوژی نسبتا جدید الکترونیکی را با نام‌های مختلفی ازقبیل دزدگیر لباس و دزدگیر پوشاک و دزدگیر مغازه می‌شناسند که هرکدام کارکردهای مخصوص به‌خود را دارد و با صراحت نمی‌توان گفت گیتی از دیگر گیت‌ها بهتر و مناسب‌تر است.

      عوامل اصلی تعیین‌کننده در انتخاب گیت مناسب برای فروشگاه یا مغازه مصرف‌کننده عبارت‌اند از:

      • صنف کاری فروشگاه
      • عرض خروجی درگاه و یا معبر فروشگاه
      • فاصله گیت‌های فروشگاهی مجاور

       اگر شما نیز صاحب فروشگاه هستید؛ به‌ویژه فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای در شهرهای بزرگ که هم ازدحام جمعیت زیاد است و هم اجناس به‌راحتی در اختیار مشتریان قرار دارد و می‌خواهید فروشگاهتان را به سیستم گیت فروشگاهی مجهز کنید؛ اما نمی‌دانید چه نوع گیتی مناسب فروشگاه شما است یا با نحوه‌ی نصب آن مشکل دارید، با کارشناسان فروش و مشاوران ما در مرکز امنیت کوشا تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم درباره‌ی تگ و لیبل دزدگیر فروشگاهی، قیمت خرید گیت فروشگاهی، نصب و پشتیبانی تعمیر محصولات امنیتی و... را کسب کنید. 

      شرکت کوشا الکترونیک با درنظرگرفتن ذهنیت عمومی مبنی‌بر ارائه‌‌نشدن گارانتی واقعی در کشور و با اطمینان از کیفیت درخورتوجه محصولاتش ازقبیل گیت فروشگاهی گاندو، تگ‌های AM و RF، لیبل‌های ضدسرقت، انواع جداکننده و خنثی‌کننده، امکان ارائه‌ی ۳ سال گارانتی به‌معنای واقعی کلمه و ۱۰ سال خدمات پس از فروش با همکاری همکاران آموزش‌دیده‌ی خود در سراسر کشور به‌ویژه استان تهران و نماینده‌های ویژه خود در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، یزد، شیراز، همدان و اکثر شهرهای ایران را دارد.

      با ما حافظ هر آنچه دارید، باشید.

      منبع : زومیت


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 16:13
      بازدید : 410

      مشاوره حقوقی در مورد کلاهبرداری رایانه ای

      مشاوره حقوقی در مورد کلاهبرداری در رایانه
      مشاوره در مورد کلاهبرداری تلفنی

      پرونده ها و پرونده های جنایی از دشواری ها و پیچیدگی های خاصی برخوردار است ، به طوری که افرادی که به دلیل عدم آگاهی از امور کیفری و راه های دفاع از خود در پرونده های کیفری ، غالباً پرونده ای ندارند. اطلاعات مفید و مفید در مورد امور کیفری استفاده از مشاوره حقوقی رایگان عدل جویان است. مشاور حقوقی آماده پاسخگویی به سوالات شما بصورت آنلاین است ، پرونده های کیفری بسیار حساس هستند و سعی نکنید بدون وکالت در دادگاه شرکت کنید.
      مؤلفه های کلاهبرداری رایانه

      وقوع جرائم کیفری در قانون مجازات اسلامی ایران مبتنی بر تحقق سه عنصر مادی ، معنوی و حقوقی است. عدم رعایت یکی از این سه عنصر هم موجب ارتکاب جرم و هم می تواند منجر به تبرئه متهم شود یا منجر به پیگرد قانونی سایر جرایم شود.
      ماده اصلی کلاهبرداری در رایانه

      هنگامی که رایانه وسیله ای برای ارتکاب جرایم سایبری و پولشویی است هزینه طلاق توافقی  ، عنصر ماده این جرم آشکار می شود.
       

      https://adljooyan.com


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 15:46
      بازدید : 483

      ممانعت از خروج فرزند از کشور

      ممانعت از خروج فرزند از کشور

       

      وکیل حضانت

      هزینه و قیمت وکیل خانواده

       

      با توجه به حساسیت ماجرا و تاثیرگذاری در آینده افراد و سخت گیری قضات در پرونده های خانواده به خصوص پرونده حضانت وحجم بالای کار مشاوره تلفنی عدل جویان در پرونده خانواده ، هزینه و قیمت اخذ وکیل حقوقی و خانواده بالا ست. اما گروه حقوقی عدل جویان در اقدامی بی نظیر و در راستای هدف خود که بهره مندی همه مردم ایران از خدمات حقوقی گروه حقوقی عدل جویان می باشد با کمترین و ارزان ترین و به صرفه ترین هزینه ، پرونده حضانت شما را توسط گروه وکلا حضانت خود پیگیری می نماید ، با مراجعه به گروه حقوقی عدل جویان، نگران هزینه اخذ وکیل نباشید. برای ارتباط با وکلای گروه حقوقی عدل جویان و بهره مندی از به صرفه ترین و ارزانترین وکیل متخصص حضانت تهران با گروه حقوقی عدل جویان در ارتباط باشید.

      شرایط حضانت

       

      برای اخذ طلاق توافقی ابتداعاً باید به وکیل حضانت مراجعه کنید تا از شرایط و صلاحیت های لازم برای اخذ حضانت مطلع شوید. اطلاعات بیشتر در مشاوره حقوقی حضانت و سلب حضانت در وب سایت عدل جویان

      شرایط لازم برای حضانت

      صلاحت اخلاقی

       

      از اصلی ترین و مهمترین شرایط لازم برای اخذ حضانت و مشاوره حقوقی رایگان داشتن صحت اخلاقی و عدم سؤمعاشرت و نداشتن سابقه کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکی و هر نوع مواد مخدر دیگر و عدم اشتغال فرد به شغل های خلاف قانون مانند خرید و فروش مواد مخدر و قاچاق اسحله…

      عاقل بودن

       

      در مشاوره حقوقی به صورت حضوری بدیهی است فردی که مجنون یا دیوانه باشد اعم از مجنون ادواری یا دائمی نمی تواند حضانت طفل را برعهده بگیرد

      توانایی کافی برای حضانت طفل

       

      فردی که حضانت طفل را برعهده داشته باشد باید از توان و حوصله وصبر بالایی برخوردار باشد مشاوره حقوقی تهران و همچنین وقت کافی برای گذراندن با کودک داشته باشد ضمن آنکه فرد متقاضی حضانت طفل باید قدرت وتوان مالی برای حضانت طفل را داشته باشد و باید یک منزل مناسب برای حضانت از طفل داشته باشد،بنابراین داشتن قدرت و توان مالی و صبرو حوصله بسیار از لزومات اخذ حضانت طفل می باشد.

       

      https://adljooyan.com


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 15:26
      بازدید : 430

      شرکت حسابداری پارسا حساب ایرانیان

      شرکت حسابداری پارسا حساب ایرانیان

      شرکت حسابداری پارسا حساب ایرانیان در سال های اخیر و با کاهش درآمد های نفتی بیشتر نیاز های مالی دولت از طریق منابع غیر نفتی تامیین می گردد. یکی از این منابع دریافت مالیات می باشد. در ایران مالیات های مختلفی وجود دارد که شامل : 

      • مالیات بر درآمد املاک
      • مالیات بر درآمد مشاغل
      • مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی
      • مالیات بر درآمد اتفاقی
      • مالیات بر ارث
      • مالیات حق تمبر

      پارسا حساب ایرانیان

       

       

      امور مالیاتی شرکت حسابداری

      برای امور مالی و مالیاتی خود با ما باشید :

      • ثبت اسناد حسابداری سالیانه
      • ارائه گزارش های ماهانه
      • ارسال لیست بیمه و مالیات حقوق ماهانه
      • ارسال اظهارنامه ارزش افزوده
      • ارسال معاملات فصلی ماده ۱۶۹ ق.م.م
      • ارسال اظهارنامه عملکرد سالیانه
      • تحریر دفاتر قانونی (روزنامه و کل)
      • شرکت در جلسه رسیدگی
      • امور وام و بانکی
      • امور ثبت نام صفر تا صد کد اقتصادی
      • امور صفر تا صد ثبت نام ارزش افزوده
      • امور صفر تا صد بیمه
      • لایحه نویسی
      • کاهش جرائم مالیاتی

      به همین دلیل ، وجو مشاور مالی در این خصوص نیازمند است. وجود مجموعه ای با تجریه و مبتکر نیاز های شما را در خصوص امور مالیاتی بر طرف می نماید.

      در شرکت حسابداری پارسا حساب ایرانیان بر آن شدیم ، با پرسنل مجرب که دارای تحصیلات آکادمیک در ضمینه حسابداری و حسابرسی هستند. پرسنل با تجربه ما در ضمیمنه های مختلف آماده ارائه خدمات می باشند. دپارتمان های حسابداری ، حسابرسی ، اظهارنامه ای  ، لایحه نویسی بخش ها تخصصی ما در شرکت پارسا حساب ایران می باشد. استقرار در محل، انجام به موقع امور حسابداری و مالیاتی با استناد به استاندارد حسابداری و قوانین مالیاتی . ارائه راهکارهای مناسب به مدیریت جهت بهبود عملکرد . با شما در بهترین نقطه حسابداری قرار خواهین داشت. 

      انجام کلیه امور مالی و مالیاتی سنوات قبل همانند

      • رسیدگی سالیانه ارزش افزوده
      • رسیدگی حسابرسی تامین اجتماعی
      • متمم عملکرد سال های قبل
      • ماده ۱۶۹ مکرر ق.م.م که سنوات قبل نیز مجدد تحت بررسی میباشد.

      برای دریافت خدمات حسابداری برای امور خود با بهترین شرکت حسابداری پارسا حساب ایرانیان تماس بگیرید ۰۹۱۲۳۲۰۶۷۰۴و ۸۸۳۳۴۱۸۲ میدان فاطمی 

       


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 15:26
      بازدید : 486

      صفحات وب