تشریفات عروسی , تشریفات مجالس

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      همه چیز در رابطه با کاشت مو

      همه چیز در رابطه با کاشت مو

      همه چیز در مورد کاشت مو طبیعی : افراد زیادی هستند که سوالات متعددی از کاشت مو در ذهن خود دارند و مداوم از خود می پرسند که چگونه می توانند به جواب آنها برسند مثلا میخواهند بدانند که چگونه می توانند از ریزش موی خود جلوگیری کنند یا کاشت مو طبیعی چگونه و چطور انجام می شود؟

      طبیعی است که هر کسی با از دست دادن موهای خود ، هر روز با ظاهر شدن روبروی اینه از خود بپرسد که چگونه زیبایی خود را بدست بیاورد و درمان قطعی برای ریزش مو چیست؟در ادامه این پست سعی کرده ایم اطلاعات کاملی را در مورد کاشت موی طبیعی در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم که بتوانید راحت تر در این باره تصمیم بگیرید.اگر شما هم بارها و بارها هزینه برای شامپو و دارو پرداخته اید پیشنهاد می شوید ادامه مطلب را به دقت مطالعه نمایید.

      کاشت مو چیست؟

      یکی از بهترین راهکارهای که می تواند به شما کمک کند تا موهای از دست رفته خود را بدست بیاورید کاشت موی طبیعی است که در این روش فرد هیچ گونه دردی را احساس نمی کند و همراه با بی حسی موضعی است که یک عمل سرپایی بدون بی هوشی است.پس از اینکه کاشت موی طبیعی صورت گرفت برای جلوگیری از آلودگی بر روی سر یک پانسمان جزئی قرار داده می شود که پس از تراکاشت نیز برداشته خواهد شد و فرد به آسانی می تواند به استحمام برود و باید بعد از تراکاشت مو به مراقبت های لازم بپردازد.

      موهای که کاشته می شوند تا مدت سه هفته ، میزان کمی رشد خواهند کرد این میزان به قدری است که فرد خود زیاد متوجه آن نخواهد شد و بعد از آن مو به وضعیت استراحت یا ریزش می رود که این زمان به صورت تقریبی می تواند سه ماه به طول بیانجامد و موها دوباره در اوایل ماه چهارم رشد خواهند داشت و به صورت دائمی باقی خواهند ماند و دیگر دچار ریزش نخواهند شد.می توان به صورت کلی گفت زمانی نتیجه عمل پیوند بعد از ۹۹ ماه مشخص می گردد که در این زمان تفاوت چهره پیش از کاشت با پس از تراکاشت به خوبی مشخص خواهد شد و تاثیر و نتیجه پیوند مو نمایان می شود. جالب است بدانید که در پیوندمو هیچ عارضه ی دیده نمی شود و لازم است دو هفته اول کاشت مو ، مراقبت های ساده ی انجام گردد که شخص موهای یکدست و خوبی پیدا می کند که در نتیجه می تواند این نتیجه سبب شود که فرد از مرکز کاشت مو و مشاوره های آنها رضایت کافی بدست بیاورد.

      تاریخچه کاشت مو

      شروع عمل های کاشت مو را می توان قرن۱۹ میلادی دانست که برای اولین بار انسان ها سعی کردند تا پیوند کاشت مو را با استفاده از بافت های مو دار پوست سر در دیگر نقاط سر انجام بدهند. بافت پوست سر در این عمل جراحی به همراه منبع اصلی خون به قسمت های طاس انتقال داده می شود و در نهایت در آن قسمت کاشت صورت می گرفت.
      پس از آن در دهه ۳۰ میلادی ژاپنی ها برای کاشت مو ، گام های دیگری را انجام دادند که در آن جراحان برای منطقه های آسیب دیده از گرافت های کوچک و گرافت های واحد فولیکولی استفاده می کردند.البته این روش هیچ رابطه ی با برطرف کردن طاسی نداشته است.

      چه افرادی از کاشت مو استفاده کرده اند:

      بعد از اینکه جنگ جهانی اتفاق افتاد سبب شد تا کشورهای فعالیتشان محدود شود و حتی برخی از کشورهای که به دست یافته های جدیدی دست پیدا کرده بودند ، آن را مخفی نگه دارند و در نهایت در اواخر دهه ۵۰ میلادی بعد از جنگ جهانی دوم ، دوره جدیدی با کاشت مو در جهان غرب شروع شد که آزمایش های برای بیماران دارای الگوی طاسی مردانه صورت گرفت که توسط متخصص پوست امریکایی ساکن نیویورک به نام نرمن انریش بود و او در آزمایش های خود از گرافت های آزاد استفاده کرده بود.

      قبل از این افرادی فکر می کنند که موی که کاشته می شود نمی تواند در منطقه گیرنده بیشتر از موی اولیه رشد کند ولی این متخصص نشان داد که اگر از این گرفت ها استفاده شود موجب می شود که در منطقه گیرنده ، موهای جدیدی رشد نماید. آن چیزی که بسیار قابل توجه بود این بود که گرافت موجب می شدند موهای جدیدی که در منطقه گیرنده کاشته شده به همان قدر که در محل گذشته خود بودند باشند و همچنین رشد کنند.

      یکی دیگر از متخصصان پوست با نام دکتر والتر پی انگر توانست تعریفی از پارامترهای ناحیه مطمئن دهنده را بیان کنند که بر پایه آن ، از برداشت فولیکول مو ، به روش نواری و روش FUE به عنوان پایه اساسی استفاده می شد.حدود بیست سال پس از آن جراحان کارخود را بر روی گرافت های کاشت مو انجام میدادند اما به موفقیت های کوچکی دست پیدا کردند تا جایی که با بکارگیری از گرافت های ۲ تا ۴ میلی متری سبب می شود که سر شخص ظاهری عروسی داشته باشد و معمولا با اعتراض متقاضیان روبرو می شد و تعداد متقاضیان برای پیوند طبیعی مو کاهش داشته باشد.


      خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

      کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

      زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

      زولفینه

      www.zolfineh.com

       


       

      پس از آن تکنیک های جدید و استفاده از برش های نواری جایگزین روش های گذشته شد و می توان گفت که در دهه ۸۰ میلادی (دهه۶۰ خورشیدی) این اتفاق رخ داد. دکتر کارلوس یوبل پزشک ساکن برزیل عمل پیوندی را انجام داد که در آن از گرافت های کوچک استفاده بیشتری کرده بود و همزمان با آن در امریکای شمالی و ایالت متحده دکتر ویلیام راسمن توانست در یک جلسه درمانی از هزاران میکروگرافت استفاده کنند که تمامی این موارد نشان میدهد در پیوند طبیعی مو تغییرات و پیشرفت های سریعی صورت گرفت.

      دکتر بی ال لیمر در اواخر دهه ۸۰ با استفاده از میکروسکوپ برجسته نما توانست ، نوارهای دهنده را به میزانی برساند که بتوان با میکروگرافت های کوچک نیز بتوان از آنها استفاده کرد و کاشته شود و پس از آن شروع شکل گیری روش واحد فولیکولی صورت گرفت و در نهایت منجر به شکاف گرافت ها شد و همچنین اندازه آنها محدودتر و کوچکتر گردید.

      گرافت های کوچک به جراحان این اجازه را میداد تا بتواند در منطقه پذیرنده ، گرافت های واحد فولیکولی زیادتری را قراربدهند و با بدست آوردن موفقیت های جراحان ، سبب شد تا آنها توجه بیشتری به گرافت های کاشته شده داشته باشند.

      تکنیک برش جانبی پس از این مراحل در سال ۲۰۰۰ میلادی توسط جراحان پیوند مو انجام شد که در این تکنیک ها جرحان با پیوند دو تا چهار گرافت فولیکولی مو سبب می شدند کاشت موی بهتری روی سر قرار گرفته شود و پوشش خوبه منطقه طاس را نیز همراه داشته باشد.

      اما این روش چون برش های جانبی صورت می گیرد سبب می شد که حالت هم گسیختگی رگ ها از برش های بیشتر باشد که به موازات شکاف سهمی جمجمه زده می شدند ولی زمانی که از برش های ساژیتال استفاده می شد موجب می گردید که موها و رگ های خونی کمتری با این فرضیه که هم اندازه ابزار برش دهی می باشند ، برش زده شوند.
      برش های ساژیتال خود جنبه های مثبتی نیز داشت که بهتر به داخل فرو برده می شدند و جلوگیری از برش متقاطع فولیکول در آن صورت می گرفت . در نهایت موجب می گردید که پزشکان به تراشیدن بخش پذیرنده نیازی نداشته باشند.برش های جانبی مو به شباهت حرف T صورت می گرفت و این در حالی بود که برش های ساژیتال موازات و مابین موهای فعلی شکل می گرفت. یکی از موضوعاتی که شدیدا در حوزه کاشت مو مورد بحث واقع شد استفاده از برش های جانبی در مقابل برش های ساژیتال بود. خیلی از جراحان برجسته کاشت موی طبیعی به صورت معمول برای بیمارانی که مناسب بودند از ترکیب این دو روش استفاده می نمایند.

      اما این روزها دیگر مانند گذشته نیست و متخصصان روزانه از برای افرادی که متقاضی کاشت مو هستند روزانه بیشتر از هزاران تار مو می توانند بکارند. در این روش ها ، از قسمت پشت سر یا بانک مو ، انتقال مو به قسمت های نیازمند داده می شود.تکنیک های بی حسی و همچنین طراحی خط رویش جلوی سر ، روش های برای ایجاد برش و همچنین گذاشتن گرفت ها و … همگی سبب شده تا پیشرفت های زیادی در دنیای کاشت مو صورت بگیرد و موفقیت های بزرگی را داشته باشد. امروزه متخصصان پوست و مو در انجام کاشت مو می توانند با استفاده از مینی گرفت و میکرو گرافت ها و چیدمان منظم آنها ، پیوند مویی مرتب و منظم را برای متقاضیان کاشت مو به ارمغان بیاورند.

      برای کاشت موی طبیعی چه روش های وجود داشته است؟

      همانطور که می دانید امروزه روش های زیادی وجود دارد که در کلینیک های کاشت مو استفاده می شود. سه روش fut ، fit و روش ترکیبی از جمله روش های هستند که در کلینیک های معتبر انجام می شوند.

      شما می توانید در کلینک ما که مجوز رسمی از وزارت بهداشت داشته است با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها به نتیجه ی که می خواهید برسید.ما امیدواریم که شما عزیزان از این فرصت برای زیبایی و سلامتی خود استفاده کنید و به آنچه که میخواهید برسید. کلینیک ما همواره سعی کرده است که از بروز ترین و جدیدترین روش ها و دستگاه های استفاده کند که در دنیا حرف اول را می زنند و می توانند نتیجه ی را برای شما داشته باشند که تا میزان زیادی مورد رضایت شما باشد و البته که ما تمامی فعالیت های خود را زیر نظر پزشکان و متخصصانی انجام می دهیم که با تجربه و با تخصص کافی هستند و تمامی کارها با ظرافت و دقت فراوانی صورت می گیرد.


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 18:25
      بازدید : 293

      پروتز دندان (دندان مصنوعی) چیست؟

      پروتز دندان

      پروتز دندان (دندان مصنوعی) چیست؟

      پروتز دندان : منظور از اصطلاح پروتز دندان، دندان مصنوعی یا تعمیر دندان است. این پروتزها انواع مختلفی دارند، از روکش های ساده ای که برای کمک به ترمیم یک دندان استفاده می شود تا پروتزهای کامل دندان که برای جایگزینی کل دندان ها بکار برده می شوند و عموما دندان مصنوعی نامیده می شوند، پروتز متحرک و ثابت دندان بنا به دلایل زیبایی و پزشکی توسط دندان پزشک مورد استفاده قرار می گیرد.

      پروتز ثابت دندان
      دندان مصنوعی
      پروتز ثابت
      پروتز متحرک دندان
      پروتز متحرک دندان

      پروتز ثابت چیست؟

      پروتز ثابت دندان همان چیزی است که در بین عموم جامعه با عنوان روکش دندان مرسوم است.

      پروتز ثابت خود بر دو نوع است:

      روکش تک واحدی دندان (single dental crown)

      معمولا دندان زمانی نیاز به روکش دارد که به علتی ساختار دندان ضعیف شده و نیاز به حفاظت و حمایت با روکش دارد و یا بعضا دلایل زیبایی لزوم وجود روکش را منجر می شود. گاهی به دلیل نقص عملکرد دندان ( مشکلات فانکشنال ) ، روکش به کمک سیستم جویدن و مضغ فرد می آید. که البته توضیحات مبسوطی در این زمینه در سری مقالات سایت از جمله روکشهای دندانی وپروتز ثابت موجود است.

      بریج دندان ( dental bridges)

      یکی دیگر از انواع پروتز ، بریجهای دندانی هستند . آنچه که بیشتر با عنوان پروتز ثابت دندان در بین جامعه مرسوم است همین نوع پروتز دندان است. این نوع پروتز ، در واقع زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که فرد یک یا تعداد بیشتری از دندانهای خود را از دست داده و در عین حال هنوز حداقل یک دندان در جلو و یک دندان در عقب دندان از دست رفته وجود دارد. به این ترتیب با تراش دو دندان مجاور ناحیه خالی از دندان ، یک پل (bridge ) بین دندانهای پایه زده می شود تا ناحیه خالی از دندان پر شده و دوباره توانایی جویدن و زیبایی به فرد باز گردد.

      پروتز متحرک چیست؟

      گاهی به دلایل متعدد نمیتوان از پروتزهای دندانی ثابت برای جایگزینی دندانهای از دست رفته استفاده کرد. در این صورت پروتزهای متحرک به کمک افراد بی دندان یا با تعدادی دندان از دست رفته و دندانپزشکان می آید. پروتز متحرک همانطور که از نام آن بر می آید به راحتی داخل دهان گذاشته و یا برداشته میشود .

      پروتزهای دندانی متحرک بر سه نوع اند:

      پروتز دندانی پارسیل (partial prosthesis)

      آن چیزی که در بین عموم جامعه با عنوان « دندان تکه ای » موسوم است همین نوع از انواع پروتز هستند. پروتز پارسیل خود انواع گوناگونی دارد : برای مثال پروتزهای پارسیل تمام آکریل ( فلیپر ) ، معمولا به عنوان یک درمان موقتی در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرند.

      نوع دیگر پروتزهای پارسیل پروتزهای کرم کبالت است که از قدیم الایام به عنوان درمان بی دندانیها با انتهای آزاد ( کسانی که دندانهای خلفی _دندانهای عقبی _خود را از دست داده اند و دندانی جهت پایه برای پروتز ثابت ندارند ) یا کسانی که به هر دلیل نمیخواهند از پروتز ثابت دندان استفاده کنند مورد استفاده قرار می گرفته است. این انواع پروتز شامل ترکیب آکریل ( بخش صورتی دست دندان « لثه پروتز ») و آلیاژ فلزی هستند که بخش عمده آن را کرم و کبالت شامل میشود .معمولا به علت فلزی بودن گیره ها ظاهری نا خوشایند دارند. به همین علت امروزه انواع دیگری از پروتز پارسیل طراحی شده که بخش فلزی آن نیز به صورت رنگ دندان میباشد و به آنها پروتز پارسیل felexite گفته میشود.

      پروتز کامل دندان یا دست دندان ( denture)

      حتما دست دندانهای پدر بزرگها و مادر بزرگها را دیده اید. این نوع از پروتز متحرک برای افرادی مورد استفاده قرار میگیرد که تمام دندانهای خود را از دست داده اند . هر چند امروزه با پیدایش ایمپلنتهای دندانی ، استفاده از این انواع پروتز متحرک کمتر شده، اما هنوز به عنوان کم هزینه ترین درمان بی دندانی مورد استفاده قرار میگیرد.

      پروتز کامل نیز دارای دو نوع معمولی و لثه نرم است .

      نکته مهم این که پروتز کامل دندان از دو بخش تشکیل میشود یکی دندانها که سفید هستند و دیگری بخش صورتی پروتز که در بین بیماران با عنوان « لثه پروتز » موسوم است.

      این بخش لثه پروتز باید مستحکم باشد که بتواند کارآیی لازم را داشته باشد.

      شاید این سوال پیش بیاید که “پس نقش پروتزهای کامل یا پارسیل با لثه نرم چیست ؟”

      در واقع لثه نرم به صورت یک لایه با ضخامت ۱-۲ میلی متری در زیر لثه سخت پروتز به مدت کوتاه استفاده میشود تا تورم یا التهابات لثه بیمار برطرف شده و بستر مناسبی برای دریافت پروتز با لثه سخت فراهم شود.

      اگر پروتز با لثه نرم قرار باشد که به طور دایم مورد استفاده قرار بگیرد ، هرچند در ابتدا استفاده از آن بسیار راحت تر است اما نه تنها کار آیی آن بسیار پایینتر است بلکه باعث تخریب بافت لثه باقیمانده در دهان فرد میشود. در عین حال تمیز نگه داشتن پروتزهای قابل انعطاف ( لثه نرم ) بسیار سخت تر است و احتمال رشد انواع باکتریها و قارچها در خلل و فرج آنها زیاد است.

      اوردنچر ( over denture )

      اوردنچر نیز نوعی درمان پروتز دندانی متحرک است که در واقع دست دندان کاملی بوده که روی دو پایه دندانی یا چند پایه ایمپلنت می نشیند. به نسبت پروتز کامل دندان راحت تر است اما به هر حال متحرک است و راحتی آن از پروتز ثابت دندان کمتر است.

      مزایای استفاده از پروتزهای دندانی چیست؟

      در صورتیکه شما تعدادی از دندانهای خود را از دست داده باشید ، پروتز ها می توانند وضعیت ظاهری شما و همچنین جویدن ، گاز گرفتن و نحوه صحبت کردن شما را بهبود ببخشند. آنها سفارشی و بر طبق شکل و اندازه دهان شما ساخته شده و تا حد ممکن طبیعی ساخته می شوند. پروتز ها باعث می شوند که از فرسایش و سائیدگی و یا شکستگی و آسیب دندانهای باقی مانده جلوگیری شود بدون پروتزها ممکن است که دندانهای طبیعی جابجا شده و یا کج شوند. دندانهای مصنوعی (پروتز ها ) می توانند پس از اینکه در آورده شوند سریعاً در جای خود قرارگیرند و هیچ کس از وجود آنها در دهان شما مطلع نمی شود اینها پروتزهای فوری نامیده می شوند. پروتزها هرگز نمی توانند جای خود دندانهای طبیعی را بگیرند پس بنابراین مدت زیادی طول می کشد تا به آنها عادت کنید در صورتیکه قبلاً از دندان مصنوعی استفاده نکرده اید از دندانپزشک بخواهید در مورد مشکلات آن هنگام گذاشتن و بو داشتن برای شما توضیح دهد. و همچنین در مورد چگونگی مراقبت کردن از آنها و نگهداری صحیح آنها شما را آگاه کند.

      مراحل ساخت پروتزهای درمانی چیست؟

      در ابتدا دندانپزشک از یک سری مواد قالبگیری مخصوص جهت بدست آوردن قالب دهان بیمار استفاده می کند و تکنسین دندانساز این قالبها را برای ساختن دندانهای مصنوعی (پروتز ) بکار می گیرد. در بعضی مواقع ممکن است طی ۲ مرحله قالبگیری صورت بگیرد . تکنسین از تکه هایی موم برای تثبیت کردن مدل دندان (پروتز ) استفاده می کند . دندانپزشک آنها را در دهان بیمار می گذارد تا موقعیت آنها در ارتباط با فک ها و نحوه جایگیری آنها در دهان امتحان کند. سپس دندانپزشک موم ها را کمی انعطاف داده و آنها را محکم بر روی دندانها قرار میدهد تا بدین وسیله فرم شکل گیری دندانها را بر روی یکدیگر به دندانساز نشان دهد. و به این ترتیب شکل و فرم اصلی دندان ( پروتز ) ساخته شده در دهان بیمار گذاشته شده و مورد آزمایش و امتحان قرار می گیرد. دندانپزشک در مورد چگونگی تثبیت آنها در دهان بیمار پرسش خواهد نمود و همچنین در مورد چگونگی احساس شما ، احساس راحتی یا عدم آن و نظر و عقیده تان بر اساس آخرین تغییرات آنها (پروتز ) نظر خواهی می کند. سپس پروتز های آزمایشی ( آزمایش شده ) مجدداً به لابراتوار بازگردانده می شوند که بصورت پروتز دائمی و ثابت ساخته شوند. و پس از این مراحل پروتز ها آماده استفاده قرار می گیرند. سپس دندانپزشک از شما میخواهد چند روز یکبار به ملاقات او بروید تا از چگونگی کارکرد پروتزهای شما آگاهی پیدا کند. اگر آنها (پروتزها ) مشکلی داشته باشند می توانند مجدداً در سایز کوچکتری ساخته شوند.


       

       

      خدمات کلینیک دندانپزشکی ساغر , ارائه بهترین درمان دندانپزشکی در کشور

      ایمپلنت دندان , ایمپلنت , ارتودنسی , کلینیک دندان , دندانپزشکی , دندانپزشک , جراحی لثه , جرم گیری دندان , کشیدن دندان عقل , لمینت دندان , دندانپزشکی زیبایی , طراحی لبخند , ارتودنسی دندان , پروتز دندان , دندان مصنوعی , دندانپزشکی کودکان , دندانپزشکی اطفال

      www.sagharclinic.ir

       

       


      هزینه پروتز دندان چقدر است ؟

      قیمت پروتز دندان اعم از هزینه پروتز ثابت یا متحرک ،معمولا شامل مجموع هزینه های لابراتواری و دستمزد دندانپزشک میباشد. طبعا دستمزد متخصص پروتز دندان بیشتر است. در مجموع ارجاع به همکاران متخصص پروتز در صورت لزوم در دستور کار همه دندانپزشکان قرار دارد.


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 18:21
      بازدید : 447

      شرکت ارسال هوایی بار پادمیرا راه

      شرکت ارسال هوایی بار پادمیرا راه

      شرکت خدمات بارهوایی پادمیرا را در سال ۱۳۸۸ خورشیدی با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مبادرت به تاسیس و فعالیت در خصوص حمل و نقل  وخدمات    بارهوایی بین المللی نموده و بطور مستمر به ارایه خدمات به مشتریان خود میباشد و با بهره مندی از تجربیات و سوابق درخشان مدیران خود کوشش نموده ایم رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم. آقای وازگن آرتیون ریس هیات مدیره و مدیر فنی این شرکت با بیش از ۴۰ سال سوابق درخشان و تجربیات ارزنده در امر حمل و نقل هوایی در شرکتهای مختلف حمل و نقل و هواپیمایی را دارا میباشد. از جمله بین سالهای ۱۳۴۹ الی ۱۳۵۲ کارمند شرکت هواپیمایی ایرایندیا(هواپیمایی هند) در تهران بوده و سپس از ۱۳۵۲ تا ۱۳۸۲ به مدت ۳۰ سال در شرکت هواپیمایی سوییس ایر (swiss air)و سوییس اینرنشنال به عنوان رییس ایستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنین از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۷ در شرکت حمل و نقل بین المللی مرزرانان بعنوان مدیر عامل مشغول به کار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنایی کامل با قوانین و مقررات حمل و نقل بار هوایی و فریت بار قبول مسولیت می نماید.

       معرفی  خدمات فریت بار پادمیرا راه

      کارکنان متخصص شرکت فریت بار و ارسال بار پادمیرا راه بعد از تایید بار از طرف مدیریت ، به محل بار مراجعه می کنند و بعد از بررسی کلی ، لوازم بسته بندی که شامل کارتن مخصوص فریت بار که در سازهای مختلف می باشد ، یونولیت نگهدارنده ، نایلون های ضربه گیر و کاغذ های بسته بندی مخصوص ظروف شکستنی و… را در محل فراهم می آورند . و شروع به بسته بندی می کنند در نهایت بار بسته بندی که اغلب شامل لوازم منزل مثل  : کیف و کفش ، مبلمان ، کتاب ، پیانو و … می باشد را به فرودگاه امام خمینی (ره) انتقال می دهند. و تشریفات گمرکی برای ارسال بار به مقصد مد نظر را انجام داده و در صورت نیاز محموله را پالت بندی می کنند و جهت ارسال بار  تا فرودگاه مقصد بار نامه هواپیمایی را دریافت نموده و تمام مدارک محموله بار را به صاحب بار تحویل می دهد.

       

      مراحل ارسال بار توسط پادمیرا راه | مختصر

       

      • بسته بندی لوازم منزل و شخصی کاملا استاندارد
      • بارگیری جهت حمل بار هوایی
      • انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه
      • پالت بندی محموله در صورت نیاز
      • اخذ بار نامه هواپیمایی و ارسال بار

      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 18:17
      بازدید : 230

      باغ تالار عروسی

      راهنمای انتخاب باغ تالار عروسی : خیلی از عروس و داماد های جوان دوست دارند که جشن عروسی خود را در باغ عروسی برگزار کنند. دلایل زیادی برای اینکار وجود . برای مثال در باغ عروسی به خاطر باز بودن فضا مهمانان می توانند آزادانه رقص و پایکوبی کنند و یکی دیگر از مزیت های باغ تلار عروسی این است که در نزدیکی های آن محله مسکونی نیست و برای همسایه ها مزاحمتی ایجاد نخواهد شد. ولی از آن جایی که همه باغ ندارند پس چاره ای جز اجاره باغ نیست و اجاره کردن باغ هم به همین راحتی ها نخواهد بود شما نیاز به یک راهنمایی دارید تا بتوانید بهترین باغ تالار عروسی را برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید. پس این نکاتی که در این مطلب برای شما عرض خواهیم کرد را در ذهن خود داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل مراسم عروسی خود را برگزار کنید و از آن لذت ببرید.

      باغ برای عروسی

      توجه به وضعیت آب و هوایی

      مهمترین نکته ای که قبل از رزرو کردن باغ باید در نظر داشته باشید این است که وضعیت هوایی منطقه خود را بسنجید. از آن جایی که بیشتر باغ ها فضایشان سر پوشیده نیست بارش های جوی می تواند جشن عروسی شما را کاملا بهم بریزد. همچنین این را هم در نظر بگیرید که اگر در یک منطقه جغرافیایی گرم زندگی می کنید ممکن است حرارت زیاد هوا برای شما و مهمانانتان آزار دهنده شود. در این جور مواقع می توانید از چادر استفاده کرده و در فضای زیر آن از سیستم های سرمایشی یا گرمایشی استفاده کنید. درواقع اگر بتوانید این کار را انجام دهید می توانید حتی با وجود بارش، هوای سرد و یا گرم جشن خود را به خوبی در محوطه باغ برگزار کنید.

      انتخاب باغ در نزدیکی شهر

      یکی دیگر از نکاتی که باید در نظر داشته باشید رزرو باغ در نزدیکی شهر می باشد زیرا اگر باغ مورد نظر شما خیلی از شهر دور باشد رفت و آمد برای مهمانانتان سخت خواهد شد و باعث کلافه شدن آنها خواهد شد. همچنین باغ هایی که در مسیر آن ترافیک های سنگین هست را انتخاب نکنید تا مهمانانتان به راحتی بتوانند رفت و آمد کنند.

      داشتن پارکینگ

      از داشتن پارکینگ اختصاصی با فضای مناسب برای مهمانان خود اطمینان حاصل کنید زیرا داشتن پارکینگ مناسب از دیگر نکات مهم برای پذیرایی مهمانان می باشد.با وجود پارکینگ مهمانان شما می توانند با خیال آسوده وارد مراسم شوند و نگرانی ای بابت پارک خودرو هایشان نداشته باشند. پس حتما در زمان رزرو باغ این موضوع را هم در نظر داشته باشید.

      داشتن آمار دقیق مهمانان

      حتما قبل از رزرو کردن باغ و برسی امکانات آن، آماری دقیق در مورد تعداد مهمانانتان در بیاورید با این کار می توانید امکانات باغ را متناسب با تعداد مهمانان فراهم کنید. اگر شما این نکته را در نظر نداشته باشید دو حالت برای شما پیش خواهد آمد که هیچ کدامش خوشایند نیست. اگر مهمانانتان کمتر از تعداد باشد برایتان خرج اضافی خواهد داشت و اگر بیشتر باشد ممکن است امکانات رفاهی و پذیرایی آنها کم باشد و تشریفات مراسم عروسی لذت بخش نخواهد شد. پس با این کار می توانید تعداد میز و صندلی و ظروف و… ای که لازم هست را پیش بینی کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

      رزرو باغ چند ماه قبل از برگزاری جشن

      اگر می خواهید مراسم عروسی خود را در اعیاد مذهبی و یا مناسبت های خاص برگزار کنید حتما سعی کنید که باغ را از ماه ها قبل رزرو کنید زیرا در آن مواقع رزرو باغ تقریبا دشوار می باشد و همه علاقه خاصی به این روز ها دارند. همچنین ممکن است که نرخ های اجاره باغ به دلیل این مناسبت ها بالا برود. و با این کار می توانید به راحتی مهمانان و این که جشن عروسی شما با دیگر آشنایان تداخل نداشته باشد، روز دیگری را انتخاب کنید.

      بررسی امکانات باغ

      قبل از عقد قرارداد و رزرو باغ حتما امکانان و شرایط باغ را به خوبی بررسی کنید و در صورتی که امکانت با شرایط و خواسته های شما یکی می باشد برای بستن قرار داد اقدام کنید. برخی از این امکانات را برای شما در پایین عرض خواهیم کرد:

      عاقد برای خطبه عقد، سفره خانه سنتی، کافی‌شاپ، دکوراسیون زیبا و لوکس، نورپردازی، عکس‌برداری، فیلمبرداری حرفه ای، موزیک، گل‌آرایی، بادکنک آرایی، محل بازی کودکان، مشعل‌آرایی، شمع آرایی، آرایشگاه، میوه، شیرینی، شستشوی میوه، تهیه غذا، نورپردازی، نمایش و شعبده بازی، تزیینات میز و صندلی‌ها، سرویس بهداشتی، خدمه آموزش دیده، ورودی اعیاد، ورودی آخر هفته، ورودی ایام هفته، جایگاه ماشین عروس، پارکینگ که می تواند به صورت طبقاتی، روباز و یا سربسته باشد. در برخی از باغ ها نیز امکاناتی از قبیل اتاق عقد مجزا، اتاق عقد داخل سالن، سفره عقد و … نیز وجود دارد.

      امنیت محل باغ

      یکی دیگر از ویژگی هایی که باید در نظر داشته باشید محل باغ در یک محل آرام و بی سر صدا قرار گرفته باشد. درصورتی که باغ مورد نظر شما در محله ای شلوغ قرار داشته باشد شما همیشه نگران حضور افراد غریبه خواهید بود ممکن است این موضوع باعث به هم ریختگی مراسمتان شود. پس حتما قبل از رزرو باغ از امنیت منطقه اطمینان لازم را کسب کنید. همچنین باید این را هم در نظر داشته باشید که در کنار و نزدیکی باغ خانه های مسکونی وجود نداشته باشد تا مبادا برای همسایه های ان منطقه مزحمتی ایجاد کنید.

      توجه به امکانات الکترونیکی

      بیشتر باغ ها در خارج شهر قرار دارند و از این رو ممکن است گاهی با مشکلاتی از قبیل قطع برق مواجه شوند و در این صورت نور پردازی و پخش موسیقی که دو قسمت مهم همه مجالس عروسی هست قطع خواهد شد و ممکن است مشکلات جدی تری برای برگزاری جشن ایجاد کند. پس به این نکته هم توجه داشته باشید بهتر است که به دقت جریان برق باغ برسی شود و پس از رزرو و قبل از برگزاری مراسم با کمک مدیریت باغ این قسمت از باغ را بازدید کنید.

      سرویس بهداشتی در باغ

      مطمئنا همه باغ های عروسی سرویس بهداشتی دارند ولی فاکتور دیگری که خیلی مهم است تمیز بودن سرویس بهداشتی می باشد. این مورد از دیگر ویژگی های یک باغ خوب به حساب می آید. پس بهتر است که به هنگام رزرو باغ سرویس های بهداشتی اش را هم به دقت بررسی کنید و امکانات مختلف آن از جمله مایع دستشویی، سیستم تهوی هوا، سیستم روشنایی، دستمال توالت و… را که بیشتر سرویس های بهداشتی مهمول و استاندارد دارند را چک کنید.

      پوشش کف باغ

      دقت کنید که کف باغ مسطح باشد و برآمدگی، چاله و سنگ در باغ وجود نداشته باشد در این صورت باید منتظر برخی از حوادث باشید! قرار دادن صندلی در کف مسطح بهتر انجام می گیرد. البته برخی از باغ ها هم کفشان با چمن پوشیده شده است و در این صورت راه رفتن راحت تر انجام خواهد شد.

      نظافت باغ

      تمیزی و نظافت باغ نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم قبل از رزرو است که باید به دقت آن را بررسی کنید. برای این کار میز و صندلی ها، آشپزخانه ، کف باغ، دیوارهای آن و … باید از نزدیک مشاهده شوند.

      وجود خدمه آموزش دیده در باغ

      خدمه حرفه ای و آموزش دیده باغ هم یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهمی است که باید در نظر داشته باشید. همچنین وجود فردی به نام مدیر تدارکات برای باغ رزروی شما ضرورت دارد. در این صورت دیگر نگران کم و کسری نباشد زیرا مدیر تدارکات باغ تمام نیاز های مهمانان و شما را فراهم خواهد کرد.

      امکانات لازم در مواقع اضطراری

      گاهی اوقات برخی از رخ داد ها غیر قابل پیشبینی می باشد و ممکن است خدای نکرده این اتفاق ها در جشن عروسی شما پیش بیاید. برای کاهش عوارض ناشی از این حوادث های اتفاقی باید در زمان رزرو باغ به امکاناتی از قبیل داشتن کپسول آتش نشانی دقت داشته باشید.


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 18:04
      بازدید : 243

      سررسید

      تعریف سررسید

      سررسید را می توان به اشکال مختلفی تعریف کرد . خب بر اساس اصول سیستم تبلیغاتی که در نیکاگستران وارنا ارائه می شود ما بدین صورت می توانیم سررسید را تعریف کنیم که :

      سررسید جدول یا کتابچه ای است که دارای تقویم سال جاری به همراه برخی از اطلاعات در رابطه با روزهای خاص سال که در ابتدا یا در انتهای آن می آید . باید بهتر توضیح بدم که می توان سر رسید یا سالنامه را همان دفترچه یاداشت روزانه تصور کرد که مختصری از کارهای روزانه خود را در آن یاداشت می کنیم .

      بزرگترین کاربرد سررسید

      استفاده از سررسید در طول سال آن را به یکی از دفترچه های محبوب در بین مردم به ویژه دانشجویان و دانش آموزان کرده است. کاربرد گسترده آن باعث شده سر رسید تبدیل به یک سیستم تبلیغاتی کلاسیک برتر شود . همچنین به دلیل همین کاربرد بالا می توان از سر رسید به عنوان هدیه نیز استفاده کرد.

      اکثر شرکت های بزرگ همیشه در فعالیت های تبلیغاتی خود هزینه ای جدا برای چاپ سر رسید در کنار گذاشته اند. لذا می توان گفت بزرگترین مشتریان و خواستاران سر رسید شرکت های بزرگ و کوچک صنعتی است که بیشتر برای معرفی کالا و محثولات خود از آنها استفاده می کنند و در همایش ها و سمینارهای خود به نمایندگان شرکت های جزء و … اهدا می کنند.

      چاپ سررسید , تولید کننده سر رسید

      همانطور که اشاره کردیم امروزه چاپ سر رسید تبدیل به یک سیستم تبلیغاتی کلاسیک شده است که اکثر شرکت ها از این روش برای معرفی کالاهای خود در ابتدا و انتهای سر سید استفاده می کنند. لذا یکی از دغدغه های این شرکت ها در انتخاب یک شرکت مناسب ( بهترین تولید کننده سررسید ) برای چاپ سر رسید سفارشی خود می باشد. خدمات چاپ و تبلیغات نیکاگستر وارنا برتری خود را از رضایتمندی مشتریان خود می داند. لذا همیشه بهترین قیمت به نسبت رقبای خود ارائه می کند و همیشه بهترین کیفیت محثول را عرضه می کند.

      برای کسب اطلاعات بیشتر از تولید کننده سررسید نیکاگستروارنا می توانید با شماره های زیر با ما تماس بگیرید .

      ۰۲۱-۷۷۰۰۹۵۷۹
      ۰۲۱-۷۷۳۵۶۴۳۹

      شیوه های نوین در چاپ سررسید

      امروزه با بهره گیری از تجهیزات مدرن و پیشرفته در تولید و چاپ سررسید کا را برای تولید کننده سررسید آسان کرده است و در این بین فقط طراحی و قالبندی سررسید از اهمیت بالایی برخوردار است . استفاده از بهترین دستگاه های چاپ سرعت کار چاپ سررسید را افزایش داده است و به کیفیت محصولات نیکاگستروارنا افزوده است . در بیشتر شرکت های چاپ سررسید امروزه هم از همان روش های قدیمی با سیستم و دستگاه هاس قدیمی بیشتر به چشم می خورد که موجب نارضایتی مشتریان می شود. نیکاگستروارنا برای بهبود کیفیت و رضایتمندی مشتریان خود از مدرنترین و بروزترین تجهیزات چاپ استفاده می کند تا در کمترین زمان بیشترین و با کیفیت ترین سررسیدها را ارائه کند.

      برای چاپ سررسید اختصاصی و همچنین سررسید تبلیغاتی می توانید با ما تماس بگیرد و در سریع ترین زمان سفارش خود را به بهترین کیفیت دریافت نمایید.

      سررسید نفیس , سر رسید اختصاصی

      خیلی از شرکت های بزرگ برای خود طرح های اختصاصی سر رسید سفارش می دهند که در بین سر رسید های موجود تک باشد و تا به حال همچین طرحی به بازار ارائه نشده باشد. شرکت نیکاگستران وارنا اماده دریافت هر نوع سفارش چاپ سر رسید نفیس و سر رسید اختصاصی می باشد. ما بهترین طرح برای سر رسید اختصاصی شما پیاده خواهیم کرد . داشتن سر رسید نفیس برای هر شرکت بزرگی می تواند امتیاز بزرگی از لحاظ تبلیغاتی باشد .

      سر رسید اختصاصی به چه سررسیدی گفته می شود؟

      سر رسید اختصاصی به سررسیدی گفته می شود که برای مشتری طراحی و تولید می گردد.می توانید به روش های متنوعی سررسیدها را اختصاصی کرد که در ادامه به آنها اشاره شده است. با ما همراه باشید.

      اگر می خواهید یک سررسید را اختصاصی کنید می توانید از نشانه ها و لوگو ها بر روی جلد آنها استفاده نمایید. یکی از اصلی ترین روش های که می تواند سبب شود تاسررسید اختصاصی شود و معمولا در تعدادهای پایین استفاده می شود درج لوگو به شکل حک،چاپ و داغی روی جلد سر رسیدها است. معمولا با اضافه کردن لت رنگی اختصاصی به ابتدای سر رسید ها می توان سبب شود تا شما خدمات بهتری از خودتان را به مشتریان معرفی کنید.لت رنگی به صفحاتی گفته می شود که به جز اصل متن سررسید به آن افزوده می شوند و می توانند از خودجنس سررسید یا از گلاسه های رنگی باشند.

      ترام در سررسیدها به این معنی است که لوگو ، نام و اطلاعات شما در همه ی صفحه های سررسید به شکل دلخواهتان درج گردد و در همه ی صفحات سررسید مقابل دید مشتریان و مصرف کنندگان باشند و البته که عمدا ترام برای سفارش های انجام می شود که از هزار عدد بیشتر هستند.

      آستر بدرقه اختصاصی

      اگر بخواهید این خدمت را سفارش دهید می توانید از هر طرح و جنسی برای آستربدرقه سر رسید به شکل لیزر ، طلاکوب ، چاپی و برجسته سازی برای استر استفاده کنید البته فراموش نکنید که نمی توان برای آستر بدرقه از هر جنسی استفاده کنید و حتما در این باره مجریان به شما توضیحاتی را خواهند داد.

      روبان اختصاصی

      معمولا برای علامت گذاری کردن یک صفحه خاص به واسطه مصرف کنندگان از روبان سررسید استفاده می شود که می تواند برای شما یک روبان اختصاصی باشد و در چنین شرایطی شما قادر هستید که تغییراتی را شامل رنگ ، عرض ، نوع روبان تغییر دهید و روی روبان اطلاعاتی را که می خواهید چاپ نمایید.

      اختصاصی نمودن صفحه های درونی سر رسید

      شما قادرید که همه ی صفحه های سررسیدتان را به سلیقه خودتان طراحی و صفحه بندی کنید. بهتر است این کار برای سفارش های انجام بدهید که تعدادشان زیادتر از پنج هزار عدد می باشد تا با قیمت بهتری بتوانید محصول موردنظرتان را سفارش بدهید.

      جلد اختصاصی

      اگر شما بخواهید می توانید به سلیقه خودتان رنگ جلد ، ساخت جلد ، جنس و دیگر ویژگی ها را تغییر بدهید و البته که باید برای اعمال این تغییرات به فروشنده آنها را اعلام کنید و بعد از نمونه گیری برای سفارش آن اقدام کنید.

      پلاک آویز روبان

      اگر بخواهید سررسیدهای اختصاصی داشته باشید می توانید از پلاک آویز هم استفاده کنید که در این شرایط لوگویتان را روی پلاک فلزی لیزر نمایید و در نهایت به روبان سررسید متصل کنید.

      مستقیم با تولید کننده سر رسید

      امروزه شرکت های واسطی در زمینه تبلیغات کار می کنند که باعث شده مشتری مستقیما نتواند با تولید کننده سر رسید در ارتباط باشد . لذا نیکاگستر وارنا با تلاش های زیاد توانسته است واسطین در این کار را حذف کند تا مشریان ما بتوانند مستقیم با تولید کننده سر رسید ارتباط برقرار کنند. و سفارشات خود را درخواست دهند. از اینکه می توانیم بدون واسطه گری خدمات خود را مستقیما ارائه کنیم بسیار خرسندیم. و از شرکت ها و افرادی که میخواهند سر رسید اختصاصی و یا هر نوع سر رسید دیگری را چاپ کنند مستقیم با تولید کننده سر رسید تماس بگیرند.

      صحافی سررسید

      یکی دیگر از خدماتی که نیکاگستروارنا در خدمات چاپ سر رسید و سالنامه خود ارائه می کند , صحافی سررسید و انواع خدمات صحافی می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با شماره های ارتباطی ما تماس بگیرید .

      صحافی سررسید با استفاده از ماشین صحافی انجام می شود . البته از سالها پیش در زمان صفویه صحافی در ایران رونق گرفت .و هنرمندان اصفهانی اولین افرادی بودند که هنر خودشون را در صحافی انواع کتاب های تاریخی و کهن و نیز صحافی سررسید و … به نمایش گذاشتند و توانستند شهرتی برای خودشون دست و پا کنند.


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 17:59
      بازدید : 223

      کفش عروس , در انتخاب کفش عروسی چه نکاتی را باید رعایت کنیم

      کفش عروس , در انتخاب کفش عروسی چه نکاتی را باید رعایت کنیم

      کفش عروس , در انتخاب کفش عروسی چه نکاتی را باید رعایت کنیم : یکی از برنامه های مهمی که باید پیش از برگزاری مراسم عروسی آن را انجام بدهیم خرید کفش عروسی است.

      البته عروس خانم ها به علت اینکه استرس های زیادی در این رابطه دارند ممکن است نتواند این کار را به درستی انجام بدهند. انتخاب یک کفش خوب می تواند در چگونگی راه رفتن شما در سالن عروسی موثر باشد. پس بهتر است همیشه کفشی را انتخاب کنید که نکات زیر را داشته باشد:

      کفش عروس , در انتخاب کفش عروسی چه نکاتی را باید رعایت کنیم

      1- کیفیت کفش عروس

      شاید پیش خودتان بگویید من این کفش را فقط برای یک شب می خواهم پس دوام و کیفیتش مهم نیست اما باید بدانید سخت در اشتباهید .کفش عروسی شما باید با دوام و مقاوم باشد همچنین درون کفش نیز سبک و نرم باشد تا شما به سادگی بتوانید با آن راه بروید.

      کفش عروسی

      2- پاشنه مناسب

      برخی از کفش ها بیش از حد پاشنه دارند. یک کفش مجلسی و شیک نیازی ندارد بیش از اندازه پاشنه داشته باشد ؛ پاشنه زیادی به پا آسیب می زند. با اینکه شما فقط یک شب از این کفش استفاده می کنید اما سلامت شما بسیار مهم است. پاشنه کفش نباید سبب ایجاد مشکلی در راه رفتن شما در تشریفات عروسی شود آن هم در شبی که همه توجه ها به شماست.

      3- پیش از اینکه مراسم تان را برگزار کنید کفشتان را امتحان نمایید

      اگر می خواهید مطمئن شوید که کفشی که انتخاب کرده اید راحت است آن را امتحان کنید. روی فرش و کفپوش های نرم با آن راه بروید این بهترین راه حل استو به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. بعد ازاینکه کفشتان را خریدید می توانید چند ساعتی با آن راه بروید تا پاهای شما به آن عادت کند. پیشنهاد می شود چند ماه قبل از برگزاری تشریفات عروسی کفش عروسیتان را بخرید.

       

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم
      برگزاری مراسم عروسی
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

      4- انتخاب کفش متناسب برای استفاده های بعد از عروسی

      معمولا کفش های عروسی قیمت های زیادی دارند پس مقرون به صرفه نیست که تنها یک شب آن ها را بپوشیم. سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که در عین راحتی بتوانید پس از برگزاری مراسم عروسی نیز از آن استفاده کنید.

      5- در زمان غروب کفش بخرید

      شاید برایتان جالب باشد ولی بهتر است در زمان غروب کفش عروسیتان را بخرید چون پاها در این ساعت بزرگ و متورم می شوند و شما میتوانید خرید بهتری را داشته باشید. در صبح پاها کوچکتر است و ممکن است خرید کفش در چنین زمانی سبب شود تنگ و کوچک باشد و مشکلاتی در زمان راه رفتن برای شما پدید بیاورد.

      6- می توانید دو جفت کفش بخرید

      اگر شما هم برای انتخاب کفش وسواسی های زیادی دارد و با کفش های پاشنه بلند نمی توانید به راحتی راه بروید توصیه می شود دو جفت کفش بخرید. برای آتلیه یک کفش پاشنه بلند را انتخاب کنید تا در عکس هایتان این کفش ها ثبت شود و در زمان ورود به سالن از کفش های استفاده کنید که پاشنه کوچکتری دارند تا به راحتی بتوانید با آنها راه بروید و به مهمانان خود خوش آمد بگویید. اگر کفشی را بپوشید که راه رفتن با آن سخت است قطعا با مشکل روبرو خواهید شد.

      7- ست کردن کفش با لباس عروس

      اگر لباس و کفش هایتان را با یکدیگر بخرید قطعا راحت تر می توانید آنها را ست کنید و کفش های را می توانید انتخاب کنید که با لباس شما ست هستند. اگر لباس عروستان فانتزی و کوتاه است می توانید از کفش های استفاده کنید که پاشنه کوتاه تری دارند و با لباستان هماهنگی بیشتری خواهد داشت.

      8- تزئینات روی کفش عروس

      یکی از نکات مهم زیبایی کفش های عروس است. معمولا کفش های که بندهای بلند دارند و به شکل ضربدری روی پا بسته می شود زیبایی زیادتری دارند.یکی دیگر از مشخصه های زیبایی برای کفش های عروسی داشتن نگین است که سبب می شود در زمان برخورد نور به آنها جلوه ی زیباتری داشته باشد.

      9- قرار دادن روزنامه در کفش عروس

      اگر فکر می کنید که این کفش ها پاهایتان را اذیت می کنید می توانید از آب لیمو و روزنامه استفاده کنید. بدین شکل که مقداری روزنامه را با آب لیمو خیس کنید و سپس در کفشتان بگذارید. بعد تا صبح آن را به حال خود رها نمایید. صبح می توانید کفش هایتان را بپوشید این کار سبب می شود تا دیگر پای شما اذیت نشود.

      برچسب ها: , , , , , , ,


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 17:54
      بازدید : 311

      چیدمان میز شام عروسی

      چیدمان میز شام عروسی : کارکنان خدمات عروسی میز شام را می توانند بچینند. در صورتی که خانواده های عروس و داماد طرح خاصی را برای چیدمان میز شام در نظر داشته باشند می توانندخودشان میز را بچینند.اما باید میز شام عروسی جایی باشد که مهمانان بتوانند آن را ببینند.

      چیدمان میز شام عروسی

      این میز تنها یک شب در زندگی عروس و داماد چیده می شود. به همین دلیل باید از تمام تلاش خود استفاده کرد تا به زیباترین شکل ممکن چیده شود. شما می توانید در تشریفات عروسی خود برای طراحی میز شام از روش های زیر استفاده کنید تا بتوانید میزی زیباتر داشته باشید:

      چیدمان میز شام عروسی

      چیدمان میز شام عروسی

      1- استفاده از رومیزی زیبا

      پیش از اینکه میز شام در برگزاری مراسم عروسی چیده شد ,  باید از رومیزهای شیک استفاده گردد. اگر رومیزی که انتخاب می کنید نگین کاری باشد سبب می شود که جلوه ی بیشتری داشته باشندو همچنین رزق وبرق میز نیز بیشتر گردد.میز شام باید در مقابل مهمانان باشد. در پایین رومیزی ها هم می تواند از پاپیون و ربان استفاده کرد تا رومیزی را زیباتر جلوه دهد. عروس و داماد هم می توانند از دور مهمانان عزیز را ببینند.

       

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم
      برگزاری مراسم عروسی
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

      2- گل آرایی در چیدمان میز شام عروسی

      در تشریفات مجالس برای چیدمان میز شام عروسی می توانید از گل استفاده نمایید. این گل ها باید دارای اندازه های مناسبی باشند گل های که ساقه های دراز تری دارند زیباتر جلوه میدهند. سعی کنید از گل های رز، سوسن ، میموزیا، داودی، آنتوریوم قرمز ، فرزیا استفاده نمایید.یکی دیگر از نکات هم استفاده از گل طبیعی برای میز شام عروس و داماد است البته بر رو دیگر میزها می توان از گل های مصنوعی استفاده کرد. گلدان ها باید کشیده و بلور باشند. رنگ گل های روی میز را می توانید با یکی از اجزای سفره ست کنید. مثلا گل ها با دستمال ها ست باشند.

      3- استفاده از شمع در چیدمان میز شام عروسی

      می توانید گل را در وسط قرار دهید و در هر دو سمت آن شمع بگذارید . سعی کنید گل با شمع ها هماهنگی داشته باشد. در صورتی که ارتفاع گلدان با شمع یکی باشد می تواند میز شام را زیباتر نشان دهد . شمع ها را در زمان صرف شام باید روشن بگذارید.

      4- لیوان ها

      گاهی برای نوشیدنی های متفاوت از لیوان های مختلفی استفاده می شود .این کار سبب می شود که زیبایی میز کاسته شود. بهتر است تنها از 2 لیوان مجلسی و شیک استفاده کنید .

      5- دستمال سفره

      دستمال سفره هم یکی دیگر از اجزای میز شام است که بسیار بر روی زیبایی تاثیر می گذارد. دستمال ها را درون بشقاب ها قرار بدهید . استفاده از حلقه دستمال هم می توان دستمال سفره را شیک تر و زیباتر کند.

      6- قاشق، چنگال و بشقاب

      در کنار بشقاب ها باید قاشق و چنگال ها را قرار بدهید. دقت کنید چگونگی قرارگیری چنگال ، قاشق و چاقو در زیبایی میز شام بسیار مهم است. برای دسر هم قاشق های کوچکی را قرار بدهید و برای غذا و سالاد هم از بشقاب های جداگانه ی استفاده نمایید. برای غذا بشقاب های بزرگ و برای دسر از بشقاب های کوچک استفاده نمایید.

      7- استفاده از تکنیک های سفره آرایی

      یکی از تکنیک های سفره آرایی چگونگی چیدمان غذاها و سالادها می باشد. مثلا شما می توانید سالاد را به بهترین شکل ممکن تزئین نمایید. اجزای سالاد و رنگ آنها نیز بسیار مهم می باشد. سعی کنید رنگ سالاد با دیگر اجزای سفره دارای هماهنگی باشد.

      غذای عروس و داماد می تواند با زرشک و رنگ زعفرانی به صورت مخصوص تزئین شود این کار می تواند سبب شیک و زیباتر شدن میز شام عروس و داماد شود.

      خدمات مجالس شب آرا نور برترین برگزار کننده مراسمات و ایونت ها در ایران

      برچسب ها: , , , , , ,


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 17:50
      بازدید : 271

      برگزاری ایونت , اجرای ایونت , برگزار کننده ایونت

       

       

      برگزاری ایونت , اجرای ایونت , برگزار کننده ایونت , برگزاری رویداد : برگزاری ایونت یا برپایی یک رویداد می تواند راهی باشد که نظر مشتریان جدید را جلب کرد و همچنین سبب شد تا رابطه ی که با مشتریان گذشته داشته اید تحکیم شود. در ادامه با گروه تشریفاتی شب آرا نور همراه باشید…

      حال یک رویداد می تواند شامل یک کنفرانس برای مدیران مرتبط ، مهمانی برای بهترین مشتریان و … باشد که در نهایت سبب می شود کسب و کار مطرح شود.

      گاهی برگزاری ایونت و رویداد سبب می شود که ما دچار استرس و اضطراب شویم ولی اگر بتوان در قسمت های مختلف همکاری های لازمی را برقرار کرد قطعا خواهیم توانست بهترین رویداد را برگزار نماییم.

      اجرای ایونت

      اجرای ایونت

      برای اینکه بتوان ایونتی که خلق می کنید تاثیربیشتری داشته باشد نیاز است که در همان اول پروژه پروموشن و سمپلینگ برقرار باشد به بیانی ساده منظور در دستور کار قرار دادن برقراری و ایجاد ارتباطی مثبت و ماندگار در ذهن مصرف کننده می باشد. البته اینکار باید توسط برگزار کننده ایونت و افرادی انجام شود که آموزش دیده اند و دارای تجربه و تبحر کافی در این زمینه باشند.

      فهرست مطالب [نمایش فهرست]

      انواع برگزاری ایونت و برگزار کننده ایونت

      برگزاری ایونت به عنوان یک شاخه اصلی و مرجع است که می توان بقیه فعالیت های فروش را به عنوان زیر شاخه های برای آن دانست:

      • – اجرای ایونت و پروموشن
      • – برگزاری ایونت همراه سمپلینگ و پروموشن
      • – اجرای ایونت و سمپلینگ
      • – اجرای ایونت همراه با اسپانسرینگ
      • – اجرای ایونت با همه ی فعالیت های ترویجی تبلیغاتی مثل پروموشن و … که قادر اند قدرتی مجموعه کارکردهای عظیم اثر بخش را نشان دهند.

      نکات مهم برگزاری ایونت , اجرای ایونت , برگزار کننده ایونت

      1) هدف برگزاری ایونت را تعریف کنید

      پیش از اینکه بخواهید اقدامی را انجام بدهید باید هدفتان را مشخص کنید و برای رسیدن به هدف تان باید راهکارهای اساسی را تعیین نمایید. هدفتان چیست؟ می خواهید معروف شوید یا رسانه های منطقه ی را جلب کنید و ….

      2) حوزه فعالیت برگزاری رویداد

      شما باید مشخص کنید که حوزه فعالیت رویداد شما چیست.سعی کنید با تجربه های که دارید این مقیاس را تعیین نمایید. در صورتی که شما برای نخسین بار می خواهید ایونت را برگزار نمایید نیازی نیست یک کنفرانس برای صد نفر در یک تالار بزرگ بگیرید می توانید با یک ورکشاپ یک ساعته در دفتر کارتان به هدفتان برسید.مراسم شما می تواند همراه با سخنرانی ، فعالیت های سرگرم کننده یا …. باشد.

      3) برای دعوت مخاطبان خود از برگزاری ایونت استفاده نمایید

      زمانی که شما هدف و حوزه فعالیتتان را تعیین کرده اید می توانید برای خودتان مشخص کنید که چه کسانی مخاطبان شما هستند.ایوند جز ابزارهای است که خوش دستی و راحت بودن شما را همراه خواهد داشت و برای ثبت نام شرکت کنندگان نیز امکاناتی را به همراه خواهد داشت.

      4)زمان بندی صحیح برگزاری ایونت

      اگر می خواهید موفق شوید باید بتوانید زمان بندی رویداد خود را به خوبی انجام بدهید. تعطیلات و مناسب های سالیانه را باید در نظر بگیرید چون ممکن است این موارد تداخلی با رویداد شما داشته باشند که می توانید حتی از این تداخل استفاده نمایید.
      یکی از مسائلی مهمی که در رابطه با زمان بندی وجود دارد این است که برای رسیدن دعوت شدگان به مراسم زمان لازم وجود داشته باشد و همچنین باید در نظر داشت که چه زمانی نیاز است تا این رویداد آماده گردد.

      برگزاری ایونت

      برگزاری ایونت

      5) انتخاب برگزار کننده ایونت

      باید برای خودتان مشخص کنید که چه کسی قرار است مراسم شما را برگزار کند . برگزار کننده ایونت می تواند خود شما یا کارکنان ارشد شما باشد . برگزار کننده ایونت باید توانایی این را داشته باشد مسائل کلی و جزئی را مدیریت کند و برای رسیدن به نتیجه دیگران نیز به او کمک کند. زمانی که برگزار کننده ایونت از وظایف خود آگاه باشد می تواند رویداد و مراسم تان را بدون هیچ مشکلی برگزار کند.

      6) پیش بینی های لازم را انجام بدهید

      قبل از اینکه برگزاری ایونت انجام شود باید همه ی اعضا کنار یکدیگر جمع شوند و همه ی مراسم را پیش بینی کنند.می توان تصویرسازی کاملی صورت بگیرد تا هر کسی از وظیفه ی خود تصویری دقیق داشته باشد و همچنین به این وسیله می توان تخمین زده شود که در هر قسمتی چه میزان نیروی انسانی نیاز است.

      7) برای مدیریت کارها می توانید از تسکولو استفاده نمایید

      پس از اینکه مراحل قبلی را انجام داده اید حالا خواهید توانست در تسکولو یک پروژه برای ایونت تان بسازید. سعی کنید پروژه را به بخش های کوچکتری تقسیم نمایید.مشخص کنید که انجام هر قسمت باید توسط چه کسانی صورت بگیرید.برای هر قسمت زمان پایانی را نیز در نظر بگیرید.

      8) بودجه ایونت را تنظیم نمایید

      در این مرحله وقتی شما رویداد را به صورت دقیقی بررسی کرده باشید قطعا متوجه می شوید که مخارج آشکار و پنهان کدام هستند و اگر نیاز به مخارج زیادتری باشد که از دسترس شما بیرون است می توانید به تامین منبع های دیگری فکر کنید.شما با توجه به نوع ایونت خود می توانید از شرکتی دیگر ، اسپانسر و … برای تامین هزینه هایتان استفاده نمایید.

      برگزاری رویداد

      برگزاری رویداد

      9) یک نقشه کسب و کار تهیه نمایید

      طرح کسب و کار شما با توجه به نوع رویدادی که شما می خواهید برگزار نمایید می تواند شامل ارسال نامه ، ایمیل ،ثبت نام و … باشد.رسانه های محلی برای اینکه دیگران را آگاه کنید بسیار ضروری می باشند.

      سعی کنید توجه رسانه های اینترنتی و گزارشگران را جلب نمایید تا آنها نسبت به این رویداد جلب نمایید تا گزارشی مرتبط با این ایونت را تهیه نمایند. به صورت رسمی از آنها دعوت کنید تا مراسم شما را پوشش بدهند.عمومی کردن جزئیات این رویداد می تواند منجر به این شود که برای کسب و کار شما تبلیغ دهان به دهان صورت بگیرد.

      10) ایجاد سر و صدا

      اگر می خواهید مخاطبان خود را بشناسید می توانید از شبکه های اجتماعی کمک بگیرید و در رابطه با رویدادی که دارید در آنها مطالبی را منتشر نمایید. پس از اینکه مراسمتان را نیز اجرا کردید تصاویر و اطلاعاتی در این باره در این شبکه ها به اشتراک بگذارید و به دیگران مراحل آماده سازی را نشان بدهید.

      شما می توانید از این طریق به جلب مشتری بپزدازید.بالا نگه داشتن انرژی رسانه های اجتماعی بسیار به شما کمک خواهد کرد و بهتر است در طول برگزاری ایونت شما محتویات مرتبط و خبرهای در مورد مراسم را نیز نشر دهید.
      در چنین شرایطی شما می توانید یکی از کارمندان را مسئول کنید تا انتشار توییت و عکس و کلیپ را انجام بدهد.

      11) بازار یابی را فراموش نکنید

      برای اینکه محصولات خود را به حاضران معرفی کنید باید راهی را پیدا نمایید. راه های مختلفی در این رابطه وجود دارد که می تواند مشتریان را ترغیب کند تا از شما خرید کنند مثل کارت ویزیت، بن های تخفیف ، بروشورها ، اشانیتیون محصول ، کارت هدیه و …
      یکی از کارهای که به سادگی می تواند امکان پذیر باشد این است که از شرکت کنندگان ، شماره تماس و راه ارتباطیشان را دریافت کنید. مثلا می توانید از آنها بخواهید کارت ویزیتشان را در یک جعبه مخصوص مشخص شده بیاندازند یا آدرس ایمیلشان را روی برگه های دریافت بن تخفیف یا در یک فرم بنویسند.

      12) مثبت بودن را به یاد داشته باشید

      بایدخودتان را برای روز رویداد آماده کنید و فراموش نکنید شما نمی توانید تمام برنامه های ریزی های لازم را برای احتمالات انجام داده باشید پس اگر اشتباهی به وقوع بپوست ، نگرش شما به عنوان اصلی ترین موضوع خواهد بود اگر نگرش مثبتی را بکار بگیرید قطعا این انرژی به مهمان های شما منتقل می شود مثلا اگر صندلی برای نشستن برای آنها کم باشد آنها ناراحت نشوند.سعی کنید هر اشتباهی را که بدون پیش بینی شما برایتان اتفاق می افتد را به عنوان درسی برای اینده به شمار بیاورید و از آن تجربه کسب کنید.

      13) پیگیر باشید

      زمانی که رویداد به پایان رسیده است به این معنا نیست که کارتان تمام شده است. در واقع این شروع کار شماست.از همه ی افرادی که در مراسم تان حضور داشته اند به گونه ی تشکر کنید می توانید بن تخفیف به آنها بدهید و …
      از آنها درخواست کنید تا به رویداد شما نمره بدهند و می توانید نقاط قوت و ضعفتان را از این نمره ها مشخص نمایید.

      برای خودتان تخمین بزنید که چقدر به هدف تان رسیده اید و چقدر سبب جذب مشتری شده اید؟

      چند نفر از افراد حاضر در ایونت در ماه های بعدی از شما خرید کرده اید؟

      سعی کنید با ملاک های که دارید سبب پیشرفت خودتان شوید.پس از مدتی می بینید که این رویدادها چقدر در کسب و کارتان برای شما مفید بوده اند.

      پس از اینکه شما نسبت به راهکارها و نکات آگاهی کاملی داشته باشید باید اقدام کنید و کسب و کارتان را به دیگران معرفی نمایید.

      برگزاری ایونت

      برگزاری ایونت

      برگزاری ایونت موفق چه ویژگی های داشته است؟

      باید بدانید که یک ایونت چه بزرگ باشد و چه کوچک ، بلکه هدفی را دنبال خواهد کرد که برای رسیدن به آن هدف طراحی شده است.برگزاری ایونت باید به عنوان یکی از اجزای اصلی راهبرد بازاریابی سازمان شما به شمار بیاید. شما می توانید در ایونتهایتان کمک های مالی را نیز جمع آوری کنید و البته خدمت های جدیدی از سازمانتان را معرفی نمایید و با ذینفعان سازمان ارتباط حضوری داشته باشید و حتی گاهی از آنها بازخورد را دریافت نمایید.

      شما کافی است برای برگزاری ایونت موفق ، تمامی مراحلی را که در ادامه گفته شده شامل مرحله قبل از برگزاری ایونت ، در زمان برگزاری ایونت ، پس از ایونت را انجام بدهید. دقت کنید که برگزار کردن یک ایونت خیلی کار ساده و راحتی نیست ولی اگر شما بتوانید تمامی مراحلی را به خوبی بشناسید و تقریبا همه چیز را پیش بینی کنید چیزی از قلم نخواهد افتاد و شما موفق می شوید که برگزاری ایونت تان را بدون هیچ مشکلی برگزار نمایید .

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم
      برگزاری مراسم عروسی
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 17:46
      بازدید : 258

      برگزاری جلسات

       

       

      برگزاری جلسات , برگزاری جلسه , برگزاری جلسات رسمی و کاری : اگر از دسته افرادی باشید که برای اولین بار قصد داشته باشید به جلسه ی بروید قطعا باید در مورد آن اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید موفق باشید. پیش از هر چیزی باید تعریفی دقیق از جلسه داشته باشیم و همچنین در مورد قانون های جلسه اطلاع داشته باشیم. در ادامه این مطلب به تشریح این جلسه ها و قانون جلسه پرداخته ایم.با گروه تشریفاتی شب آرا نور همراه باشید….

      برگزاری جلسات

      برگزاری جلسات

      فهرست مطالب [نمایش فهرست]

      برگزاری جلسه چیست ؟

      جلسه یک نوع گردهمایی می باشد که در آن 2 یا چند نفر حضور دارند و تلاش می کنند تا به هدفی برسند.می توان اینگونه گفت که جلسه برای رسیدن به اهداف مهم تشکیل می شود.به دلیل اینکه در جلسه ها تصمیم های مهم و روش های اساسی تعیین می شود می توان جلسه را بسیار مهم و با تاثیر به شمار آورد.در هر سازمانی جلسه های مختلفی را برگزار می کند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

      برگزاری جلسات تصمیم گیری

      این نمونه جلسه ها به جلسه های گفته می شود که قصد دارند در مورد موضوعی تصمیم گیری صورت بگیرد.حال ممکن است این تصمیم بزرگ یا کوچک باشد در هر صورت باید به بهترین شکل اینکار انجام گردد.

      در جلسه های که تصمیم گیری صورت می گیرد نباید هیچ فردی تحت فشار باشد و باید نظرات خود را با اختیار خویش بیان کند .پیش از اینکه جلسه ی تصمیم گیری انجام شود باید اطمینان داشت که تمامی افرادی از چگونگی تصمیم گیری آگاه هستند.

       برگزاری جلسات حل موضوع

      در هر سازمانی ممکن است مسائل و ابهام های مطرح باشد که نیاز باشد برای حل آنها جلسه های برگزار شود.در این جلسه ها بسیار مهم است که تغییری در وضعیت موجود ایجاد گردد و تا زمانی که این تغییر حاصل نشود مشکل برپا خواهد بود.

      برگزاری جلسات اطلاع رسانی و گزارش

      برخی از مدیران جلسه های را برگزار می کنند که در آن گزارش کار از کارکنان شان دریافت می کنند و اینکار را برای جلب اعتماد و اطمینان یافتن از انجام کارهایشان انجام میدهند . در هر شرکتی مبادله ی اطلاعات بسیار مهم است و همین موضوع سبب می شود که این جلسه ها بسیار حائز اهمیت باشند.کارکنان در چنین جلسه های می توانند مشکلات خود را مطرح کنند و در مورد آن با مدیران به گفتگو بپردازند و در نهایت سبب بهتر شدن فرآیندهای شرکت یا سازمان میشود.

      برگزاری جلسات فکر

      جلساتی هستند که با عنوان جلسات فکر یا اتاق فکر مطرح می باشند.این جلسه ها را می توان ابزاری دانست که سبب ایجاد خلاقیت و حل مساله در سازمان ها می شوند. در این جلسه ها افراد می توانند بدون داشتن تنش های رسمی اداره به روش های خلاقانه ، تهیه و تدوین پیشنهادهای سازنده بپردازند.با برگزاری این جلسات می تواند از یکنواختی در سازمان ها و اداره ها جلوگیری کرد.

      برگزاری جلسات کاری

      برگزاری جلسات کاری

      برگزاری جلسات ارزیابی یا جلسات بازخورد

      در این جلسه های که در سازمان ها تشکیل می شوند افراد می توانند پیشنهادات و اظهار نظر خود را بیان کنند و در واقع نسبت به جلسه های گزارش دهی می تواند پویایی بیشتری داشته باشد. می توان اینگونه گفت که به دلیل اینکه افراد در چنین جلسه های می توانند مشارکت های لازم را داشته باشند پس بیشتر قابل تاثیر و ارزشمند می باشند. لازم است بدانید که این جلسه ها به صورت برنامه ریزی شده و همچنین سازمان یافته برگزار می شوند.

      برگزاری جلسات آموزشی و جلسه های توجیهی

      جلسه های آموزشی به جلساتی گفته می شود که در آن ها افراد تحت آموزش قرار می گیرند به عبارتی می توانیم این گونه بگوییم که حضور افراد در چنین جلسه های مانند حضور در کلاس درس است.
      همانطور که از نام جلسه های توجیهی مشخص است به جلساتی گفته می شود که در آن افراد را برای انجام یک کار یا فعالیتی توجیح می کنند.

      برگزاری جلسات رفع مشکلات

      گاهی یک مشکلی در سازمانی به وجود می آید که نیاز برای رفع آن مشکل جلسه ی تشکیل شود و نتیجه ی که از جلسه حاصل می شود ،اجرا می گردد.

      برگزاری جلسات ترکیبی

      این جلسه ها شامل ترکیبی از انواع جلسه ها می باشد.بهتر است که در چنین جلسه های زمان بندی های مشخصی صورت بگیرد و در هر بخش از زمان به جلسه ی خاص پرداخته شود.

      برگزاری جلسات از دید شرکت کنندگان

      اگر بخواهیم برگزاری جلسات کاری و غیر کاری را  از دید شرکت کنندگان تقسیم بندی کنیم می توانیم به جلسات درون سازمانی و جلسات برون سازمانی اشاره نماییم.

      جلسات درون سازمان :

      افرادی که در این جلسه ها هستند جز افراد آن سازمان یا اداره می باشند.

      جلسات برون سازمانی :

      در چنین جلساتی برخی از افرادی که حضور دارند جز کارمندان، مشاوران سازمان، مدیران سازمان نیستند.

      برگزاری جلسات رسمی

      برگزاری جلسات رسمی

      اعضای تشکیل دهنده جلسات و وظایف آنها

      در هر جلسه ی که تشکیل می شود افرادی مختلفی مانند رئیس جلسه، دبیر و اعضای جلسه حضور دارند که هر کدام از آنها خود وظیفه ی داشته اند. رئیس جلسه و دبیر جلسه وظیفه مسئولیت اجرایی و همچنین اداره جلسه را برعهده داشته اند.

      1) رئیس جلسه

      رئیس جلسه موظف است که علاوه بر اینکه جلسه را مدیریت و هدایت کند ، اجازه ندهد که جلسه از مسیر اصلی خود منحرف گردد و باید برای اعضای جلسه زمانی را مشخص کند تا همفکری و مشورت های لازم صورت بگیرد.اگر قرار بر این باشد که یک تصمیمی بر اساس نظرسنجی صورت بگیرد مدیر هم مثل دیگر افراد جلسه تنها یک حق رای داشته است ولی اگر نظر های موافق و مخالف یکسان باشند ، ملاک اینکه آن تصمیم اجرا شود یا اجرا نشود به رائ مدیر( ارزیابی می شود که مدیر رای موافق داشته است یا مخالف) بستگی داشته است.

      2) دبیر جلسه

      دبیر جلسه از افرادی است که در برگزاری جلسه نقش مهمی داشته است و البته در پیگیری های قبل و بعد از جلسه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. پیشنهاد می شود که دبیرجلسه فرم را برای خود داشته باشد که وظایفش در آن ثبت شده باشد تا بتواند به خوبی برای انجام آنها اقدام نماید.

      وظایف دبیر جلسه

      می توانیم این گونه بگوییم که دبیر جلسه وظایفی از قبیل

      1. تهیه دعوت نامه و ارسال دعوت نامه برای اعضای جلسه
      2. ایجاد ارتباط و تعامل با اعضای جلسه در جهت آمادگی آنها برای حضور در جلسه
      3. انجام هماهنگی های لازم برای مکان جلسه
      4. نظارت بر مکان جلسه
      5. تهیه وسایلی که مورد نیاز جلسه است
      6. انجام زمان بندی های مسائل در دستور جلسه ها
      7. اولویت بندی مسائلی که قرار است در جلسه مطرح گردد
      8. تنظیم نمودن صورت جلسه و دریافت امضاهای آن
      9. ارسال نمودن صورت جلسه برای اعضا
      10. پیگیری نمودن نتیجه جلسه
      11. بایگانی نمودن سوابق
      12. اعمال و اعلام نمودن تغییرات جلسه

      را شامل می شود.

       

      همانطور که در موارد فوق بیان کرده ایم یکی از مهم ترین وظایف دبیر جلسه این است که تغییراتی را که در جلسه مشخص شده اعمال و اعلام نماید.در این باره باید اینگونه گفت که هر گونه تغییری که در جلسه ، زمان ، برنامه ها ، دستور جلسه ایجاد شود باید توسط دبیر جلسه به دعوت شدگان اعلام گردد.

      دبیر جلسه باید برای اینکه بتواند وظایف خود را انجام دهد در جلسه حضور داشته باشد و بهتر است جز افرادی نباشد که در نظر سنجی ها شرکت می کند تا اختلالی در وظایف او به وجود نیاید. زیرا ممکن است با حضور در چنین فرآیندهای نتواند صورت جلسه را بخوبی بنوسند و یا نظرات خود را در آن تحمیل کند.

       

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم
      برگزاری مراسم عروسی
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 17:42
      بازدید : 230

      نور پردازی در برگزاری مراسم عروسی

      نور پردازی در تشریفات عروسی

      نور پردازی در تشریفات عروسی : معمولا نور پردازی جز مواردی است که نادیده گرفته می شود.نور پردازی می تواند بر روی روحیه مهمانان تاثیر زیادی داشته باشد و یا بر روی ظاهر کلی و فضا اثر قدرتمندی را ایجاد کند.مهم ترین مزیتی که نور پردازی دارد این است که با هزینه ی کمی اجرا می شود.

      نور پردازی در تشریفات عروسی

      نور پردازی عروسی سبب می شود ظاهر کلی محل برگزاری جشن بهبود یابد . نور پردازی سبب می شود که المان های تزئیناتی مهم در سالن یا قسمت های ویژه مانند نقاط کانونی یا سن رقص جلوه ی بیشتری داشته باشند. عکاسان در خدمات عروسی به نور پردازی اهمیت زیادی می دهند زیرا این کار سبب می شود که جلوه های بصری اضافه ی به وجود آید و بتوانند عکس های بهتری را ثبت کنند.

      نور پردازی در تشریفات عروسی

      نور پردازی در تشریفات عروسی

      نورپردازی از یک روش کاری در تشریفات عروسی بیشتر است شما برای یک لحظه عروسیتان را با رنگ های مختلفی تصور کنید . نور پردازی می تواند مانند یک نیروی ویژه اثر کند دقیقا مانند یک موسیقی که انرژی و حالت روحی را در افراد در حال رقص کنترل می نماید. نیروی رقص نور هم می تواند در تمامی محیط برقرار باشد.

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم
      برگزاری مراسم عروسی
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم عروسی
      برگزاری مراسم
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

       

      نور پردازی و دکور با یکدیگر ترکیب می شوند .در واقع بدون رنگ همه چیز بی روح می شود ولی نورپردازی می تواند در سالن به دکور و گل و گیاه های تزئینی موجود جان دوباره ی ببخشد.

      انواع نور پردازی در تشریفات عروسی

      به صورت کلی در یک جشن عروسی سه سطح از نور پردازی را می توانیم در نظر بگیریم :

      نورپردازی مراسم اصلی جشن

      باید بر روی فضای تشریفاتی و راهرو و …به دلیل اهمیت مراسم توجه ی ویژه شود.

      نورپردازی بخش های شام و نوشیدنی

      معمولا برای چنین وضعیتی طراحی مناسب با جشن صورت می گیرد.باید نور پردازی در چنین قسمتی خاص باشد و سبک طراح دکور را در طراحی نشان دهد

      نورپردازی مکان رقص

      این قسمت باید بگونه ی نور پردازی شود که حال و هوای عالی و بی مشکلی را ایجاد کند تا مهمانان از جشن شما نهایت لذت را ببرند.

      اصلا نگران سرگرم شدن یا لذت بردن با رقص نور و نورپردازی نباشید. نور پردازی می تواند با تنظیمات متفاوت و فریبنده ی وضعتی را ایجاد کند که حال و هوای دلخواه شما به مراسمتان انتقال داده شود.

      برای تشریفات مجالس خود در مرحله اول نورپردازی را فراموش نکنید و در زمان انتخاب مکان برگزاری جشن برای دگرگون کردن فضا امکانات نورپردازی که ارائه می شود را در اولویت قرار بدهید.

      با اینکه نور پردازی به عنوان یکی از المان های فنی به شمار می رود ولی تا حد زیادی به نحوه ی طراحی وابسته است. البته استفاده از ابزار و آلات نورپردازی این معنی را نمیدهد که شما نور پردازی را انجام داده اید.

      استفاده از چراغ های رنگی و لامپ ها معنی نور پردازی نیست . شما باید برای جشن خود یک طراح نور پرداز داشته باشید که بتوانید از آثار کامل و نهایی نور پردازی لذت ببرید.

      یکی از نکات مهم و ظریف در دید یک طراح مخفی کردن ابزار و آلات نورپردازی می باشد که بسیار موثر و حساس می باشد.

      شب آرا نور مجری برتر خدمات مجالس ، تشریفات عروسی و تشریفات مجالس

      برچسب ها: , , , , ,


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها : انواع نور پردازی, انواع نور پردازی در جشن عروسی, نورپردازی, نورپردازی عروسی, نورپردازی محل رقص, نورپردازی میز شام عروسی,
      تاريخ : ساعت: 19:37
      بازدید : 322

      مراسم حنابندان خود را چگونه برگزار کنیم ؟

      برگزاری مراسم حنابندان

      برگزاری مراسم حنابندان : از گذشته تا کنون ایرانی ها حنابدان را برگزار می کردند و در هر قسمتی این مراسم به گونه ی خاص برگزار می شود البته این جشن را در خانه پدری عروس می گیرند و به عبارتی برای خداحافظی عروس خانم می باشد.

      علت استفاده از رنگ حنایی برای نماد رنگ شادی بهشت می باشد و همچنین خبر از شادی و نیکبختی داشته است.البته این مراسم در اندیشه باستان ایران جایگاه ویژه ی داشته است.

      برگزاری مراسم حنابندان

      برگزاری مراسم حنابندان

      چگونگی برگزاری مراسم حنابندان

      این مراسم به تشریفات عروسی نزدیک باشد و البته شاید این روزها دیگر از آن مانند گذشته استقبال نکنند زیرا ریشه ی قدیمی دارد. در این مراسم دست ها و معمولا پاهای عروس را حنا می زنند.البته با توجه به آداب و رسم در برخی از مکان ها این کار توسط برادر داماد برای آقا داماد و خواهر عروس برای عروس خانم انجام شود.

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم
      برگزاری مراسم عروسی
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم عروسی
      برگزاری مراسم
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

       

      اما گاهی هم عروس برای داماد و داماد برای عروس حنا می گذارد. البته امروزه هم بجای اینکه حنا را بر روی دستان عروس و داماد بگذارند بر روی گل یا اسکانس می گذارند.
      انگونه که به نظر می رسد در جنوب ایران این مراسم بیشتر برپا می ماند.

      در جنوب کشور ، برگزاری مراسم حنابندان بیشتر از مراسم نامزدی و عقد مورد توجه قرار می گیرد تا جایی که این مراسم را مانند مراسم عروسی می بینند.

      در سیستان و بلوچستان خانواده های عروس و داماد به این مراسم اهمیت ویژه ی می دهند و این مراسم در ابتدای شروع با دیگر جاها متفاوت می باشد.

      مراسم حنابندان

      خانواده داماد ، داماد را برای عروس می آورند و آنها در پشت در برای عروس شعری می خوانند و به عبارتی او را طلب می کنند و همچنین خانواده عروس با حالتی خاص شعری می خوانند که ما به شما عروس نمی دهیم و پس از گذشت کش و قوسی چند بار با نام آوردن داماد درخانه برای داماد و مهمانان باز می شود و مراسم شروع می گردد.

        برگزاری مراسم حنابندان در خوزستان به این صورت است که چند روز پیش از برگزاری مراسم عروسی آن را برگزار می کنند و مانند یک آگهی می ماند . در این مراسم بیشتر تازه عروس ها و خانم ها حاضر می شوند و خبری از آقایان در مراسم نیست.

      بیشتر افراد درجه اول در این مراسم حضور دارند و در واقع یک مراسم کوچک می باشد. اما این مراسم به شدت برای آنها حائز اهمیت است و خانم ها و دخترخانم ها از لباس خاصی برای این شب استفاده می کنند. البته پس از اینکه مراسم حنابندان تمام شد تا مراسم عروسی جشن و پایکوبی برقرار می باشد.

      برگزاری مراسم حنابندان شب آرا نور

      برای برگزاری خدمات مجالس و تشریفات مجالس و مراسم حنابندان در شب آرا نور تمهیدات ویژه ای در نظز دیده ایم ، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در شب آرا نور تماس حاصل فرمائید.

       

       

      برچسب ها: , ,


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها : حنابندان , مراسم حنابندان , برگزاری مراسم حنابندان , مراسم حنابندان با هزینه پایین,
      تاريخ : ساعت: 19:28
      بازدید : 352

      اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسمات

      اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی

      اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی :  پس از اینکه مراسم نامزدی عروس و دامادهای عزیز تمام شد ، باید به فکر برگزاری مراسم عروسی خود و همچنین تفکر بر روی خدمات مجلس و تشریفات خود باشند. معمولا سوالهای زیادی از عروس و دامادهای عزیز می شود مثل :

      • تاریخ عروسیتان کی است ؟
      • عروسی شما در کجا برگزار می شود؟
      • باغ عروسی کجاست ؟

      فکر کردن روی همه این سوال ها قطعا دشوار است مخصوصا برای افرادی که نمی دانند از کجا باید شروع کنند و بیشتر باید بر کدام ویژگی ها تمرکز داشته باشند. اگر می خواهید جهت اجاره باغ برای عروسی  انتخابی درست و صحیح داشته باشید به شما توصیه می کنم حتما تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

      اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی

      اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی

      مواردی که در انتخاب مکان مناسب برگزاری مراسم عروسی به شما کمک می کند :

      نکات مهم در اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی

      تعداد مهمان ها

      در بحث اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی ، اول از هر چیزی مشخص کنید که تا چه میزانی مهمان می خواهید دعوت کنید؟ اولین گام این است که شمامطمئن شوید باغ عروسیتان یا همان سالن مورد نظرتان گنجایش مهمانان شما را خواهد داشت اگر اینگونه نبود سریعا از انتخاب تالار یا باغ عروسی صرف نظر نمایید.

      البته منظور ما این نیست که باغ بزرگی یا تالار وسیع بگیرید که خیلی گنجایش بیشتر از مهمانانتان داشته است زیرا سبب می شود عروسی سوت و کور جلوه دهد.

      پس انتخاب تالار یا باغ عروسی در گام اول باید با میزان دعوتی شما همخوانی داشته باشد.

      قوانین محل برگزاری

      باید در گام بعدی قوانین که می خواهید برای عروسیتان برقرار شود را تعیین کنید و مطمئن شوید تالار مدنظرتان با آنچه شما در ذهن دارید مغایرتری ندارد. مثلا برخی از تالارها به مهمانان خود اجازه می دهند فقط تا ساعت11 برنامه داشته باشد و قوانین خاصی برای خود دارند اگر شما برنامه ی دارید که با قوانین آن تالار متفاوت است ، از انتخابتان صرفه نظر کنید.

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم
      برگزاری مراسم عروسی
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم عروسی
      برگزاری مراسم
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

       

      دسترس پذیری باغ عروسی

      در مقوله اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی باید محلی را انتخاب نمایید که از نظر موقعیت شهری و جغرافیایی دسترسی خوبی داشته باشد تا مهمانان شما بتوانند با وسایل شخصی و نقلیه عمومی به موقع به مراسمتان بیایند و ترافیک راه آنها را کلافه نکند. دقت کنید در مرحله بعدی آتلیه و آرایشگاهی را انتخاب کنید که با تالار مورد نظر فاصله زیادی نداشته باشد چون باید در طول روز چند بار آن مسیر را طی کنید.

      زیبایی محل برگزاری

      یکی از فاکتورهای مهمی که در تشریفات عروسی به زیبایی سالن کمک می کند ، ارتفاع سقف می باشد. سالن های که سقف های کوتاه دارند بسیار دلگیر هستند ولی سالن های که سقفش بلند است و ارتفاع مناسبی دارند بسیار شیک تر جلوه می دهند. بعد از ارتفاع سقف زیبایی میز و صندلی ها و روکش ها بسیار مهم می باشد و بر روی زیبایی سالن تاثیر زیادی دارد. نورپردازی و تهویه هوای سالن از عوامل موثر دیگر می باشد.

      فضای مناسب پارکینگ

      یکی دیگر از امکانات مهم دیگر که در اهمیت باغ عروسی در برگزاری مراسم عروسی باید بسیار به آن دقت شود فضای پارکینگ می باشد. مهمانان زیادی هستند که با ماشین خود به عروسی شما می آیند پس برایشان مهم است که ماشینشان را کجا پارک می کنند شما با توجه به این موضوع می توانید امنیت خودرو مهمانانتان را در نظر بگیرید.

      میز شام عروس و داماد

      معمولا افرادی که خدمات عروسی را به عزیزان ارائه می دهند میزهای شیک و زیبایی را برای عروس و دامادهای گرامی مد نظر می گیرند و معمولا روی میز گل و شمع و وسایل تزئینی قرار می گیرد . قطعا طراحی میز شام و باغ عروسی می توانند در تمامی عکس های شما ماندگار باشد و خاطره ی خوبی را برایتان رقم بزند.

      سرویس های بهداشتی

      اگر زمان برگزاری مراسمتان در فصل پاییز یا زمستان باشد و هوا نیز سرد باشد اصلا نباید سرویس بهداشتی را فراموش نمایید.سرویس بهداشتی باید امکانات مناسبی داشته باشد و همچنین زیبا و تمیز باشد . در نهایت باید سرویس بهداشتی در جای مناسب و با فاصله ی مناسبی با سالن پذیرایی قرار گرفته باشد و همچنین به تعداد کافی باشد .

      شب آرا نور مجری برتر خدمات مجالس ، تشریفات عروسی و تشریفات مجالس

       

      برچسب ها: ,


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها : باغ عروسی , تالار عروسی , باغ تالار عروسی , باغ تالار عروسی,
      تاريخ : ساعت: 19:17
      بازدید : 239

      راهنمای انخاب کراوات آقا داماد ها

      انتخاب کراوات برای داماد

      انتخاب کراوات برای داماد : همیشه در مجالس عروسی ، دامادها از پاپیون یا کراوات استفاده می کنند ولی بیشتر کراوات را می پسندند زیرا حالتی شیک تر و رسمی تر داشته است و کراوات با بیشتر اندام ها و تیپها سازگاری داشته است. اگر می خواهید برای مجلس عروسی خود از یک کراوت شیک و مناسب استفاده کنید حتما با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

      با گذری ساده به بازار با کراوات های زیبا در طرح ها و رنگ های متفاوت روبرو می شوید .کراوت های طرح ها ، ساده ، مات و براق ، پهن و باریک ، کوتاه و بلند و ….

      در میان این همه تنوع انتخاب کراوات برای داماد ، کراوات های وجود دارد که مدل های مدرن فانتزی دارند و از طرفی دیگر استفاده از سنجاق یا گیره کراوات سبب می شود که پارچه زیرین کراوات پوشیده شود و در نهایت شیک تر به نظر بیاید.

      البته دقت کنید گره های کراوات نیز مدل های متنوعی داشته است که در ادامه ما به برخی از آنها اشاره کرده ایم: اگر می خواهید بیشتر با کراوات ها آشنا شوید با ادامه این پست با شبارانور همراه باشید.

      انتخاب کراوات برای داماد

      انتخاب کراوات برای داماد

      انتخاب کراوات برای داماد

      در زیر به انواع کراوات اشاره شده است که انتخاب نوع کروات به سلیقه ی شخص بستگی دارد

      کراوات های براق

      توصیه ما به دامادهای درشت این است که این این کراوات ها استفاده نکنند زیرا سبب می شود آنها درشت تر نشان داده شوند.

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم
      برگزاری مراسم عروسی
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم عروسی
      برگزاری مراسم
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

       

      کراوات های پهن

      آقا دامادهای عزیز که لاغر بهتر است از کراوات های باریک استفاده نکنند چون سبب می شود آنها لاغتر نشان داده شوند . پس توصیه می شود از کراوات های پهن استفاده کنند.

      کراوت های باریک

      آقا دامادهای که به نسبت قد کوتاهتری دارند می توانند از یک کراوات استفاده کنند که آنها را کشیده تر نشان دهد.

      در کراوات ها بعد از مدل آنها ، رنگ نیز بسیار موثر می باشد که باید آن رنگ با کت و شلوار دامادها ست باشد . بهتر است که کراوات با جلیقه همرنگ باشد . هر رنگ برای کراوات معنایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

      انتخاب کراوات برای داماد

      انتخاب کراوات برای داماد

      انواع رنگ بندی انتخاب کراوات برای داماد

      • کراوات قرمز رنگ : این رنگ علاوه بر نشان دادن قدرت سبب ایجاد عشق و هیجان خواهد شد.
      • کراوات زرد رنگ : این کراوات نشان دهنده شادی و همچنین جوانی می باشد.
      • کراوات آبی رنگ: این کراوت نماد آرامش است و همچنین جادوانگی و تکامل خواهد بود.
      • کراوات سبز رنگ : این کراوات نماد حکمت می باشد و همچنین نشانه ی دوستی را به همراه دارد.
      • کراوات قهوه ای رنگ : این کراوات نماد تمایلات قوی و مادی بودن می باشد.

       

      جنس کراوات:

      از رنگ و مدل کراوات که بگذریم حالا نوبت به جنس کراوات می باشد که باید شامل موارد زیر باشد:

      • یک کراوات علاوه بر داشتن کیفیت باید نرم باشد.
      •  هر کراوات باید از سه بخش دوخته شده باشد . هر کراوات باید تا پایین دارای آستر باشد زیرا آستر و تودوزی کراوات سبب می شود کراوات فرم دهی بهتر و زیبایی و حجم را داشته باشد.
      •  بهتر از جنس کراوات از درصد بالایی پشم برخوردار باشد.
      • کراوات های نخی از کراوات های هستند که خیلی زود چروک می شوند
      • در پشت کراوات یک نخ شل کوک زده شده است که سبب می شود دولبه زیر به یکدیگر متصل می شوند. هنگامی که شما این کوک را بکشید کراوات جمع می شود و چین می خورد. همین موضوع سبب می شود که کراوات یک کوک نامرئی خوب داشته باشد.
      •  یکی از بهترین و بادوام ترین جنس ها برای کراوات ها که ماندگاری زیادی دارد پشم می باشد.
      •  زمانی که کراوات را روی دستان خود می اندازید باید انتهای باریک آن به صورت مربع در پشت وسط انتهای پهن کراوات قرار بگیرد.
      • اگر کراواتی در زمان قرار گرفتن دور دست ، پیچ بخورد نباید آن را بخرید. زیرا قطعا نمی تواند به خوبی روی سینه قرار بگیرد.
      •  معمولا کراوات های که جنس ترکیب پلی استر دارند به اندازه پارچه های الیاف نمی توانند رنگ پذیری داشته باشند اما در شکل پذیری خودشان را بخوبی می توانند حفظ نمایند.

      قد کراوات:

      قد کراوات نیز از مسائل مهم است که باید حتما رعایت شود . قد کراوات باید تا روی خط کمربند وی باشد و این اندازه از جند سانت کوتاهتر و یا بلندتر نباشد.

      گره کراوات:

      معمولا 85 نوع گره برای کراوات های استاندارد با طول معمولی وجود دارد.

      معروف ترین گره های کراوات شامل موارد زیر می باشند:
      • گره چهار- در- دست به گره ساده یا گره دانش آموزی نیز معروف می باشد و این نوع گره امروزه از بیشتر گره ها مورد استفاده قرار می گیرد.
      • پرات
      • چهار-در-دست
      • بالتوس
      • ویندزور
      • نیمه ویندزور
      • سنت اندرو
      • پلاتسبرگ
      • ویکتوریا
      • گرانتچستر
      • کلوین

      طرح کراوات:

      کراوات ها دارای طرح های متفاوتی می باشند که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است.

      ساده :

      معمولا این طرح برای هر کت و شلواری مناسب است و می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

      پشمی:

      این کراوات ها برای لباس دامادی استفاده نمی شوند. زیرا لزومی برای هماهنگی فصل با لباس داماد وجود ندارد.

      خال خالی:

      کراوات های خاص جز انتخاب های خاص به شمار می آیند و ترجیحا بهتر است کم رنگ و بسیار ریز باشند.

      کلاب:

      هر کراواتی که متشکل از نقش های تکرار شونده باشد را کلاب می گویند . توصیه ما به شما دامادهای عزیز این است که از این نوع کراوات استفاده نکنید.

      راه راه:

      گاهی برای اینکه داماد منحصر به فرد نشان داده شود از مدل باریک با این نقش استفاده می شود.

       

      شب آرا نور مجری برتر خدمات مجالس ، تشریفات عروسی و تشریفات مجالس


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها : کراوات داماد , انخاب بهترین کراوات , کراوات مراسم عروسی,
      تاريخ : ساعت: 19:03
      بازدید : 256

      آخرین مدل ماشین عروس در سال 2018

      ماشین عروس , آخرین مدل ماشین عروس در سال 2018

      ماشین عروس , آخرین مدل ماشین عروس در سال 2018 : یکی دیگر از تشریفات عروسی ، ماشین عروس می باشد. هر شخصی باتوجه به سبک و علاقه ی که دارد آن را انتخاب می نماید البته در انتخاب میزان بودجه مورد نظر نیز بسیار مهم می باشد.

      هر عروس خانمی دوست دارد برای مراسم ازدواجش از بهترین ماشین ها استفاده کند اما گاهی یک ماشین معمولی با یک تزیین فوق العاده می تواند بسیار جذاب تر نشان داده شود. معمولا تزیین ماشین عروس برگرفته از سلیقه زوجین می باشد و البته آداب و رسوم نیز در این امر دخیل است.

      چه افرادی از گران ترین ماشین عروس ها استفاده کرده اند؟

      از گذشته تا کنون بیشتر افراد ازخودرو برای ماشین عروس استفاده کردند ؛ عده ی ماشین عروس گران قیمت و عده ی ماشین عروس معمولی .

      اما همیشه برخی از افراد ماشین های منحصر به فردی و گران قیمتی را برای ماشین عروس انتخاب کرده اند که این افراد معمولا جز طبقه های اجتماعی بالا و مرفه جامعه یا از خاندان های سلطنتی بوده اند و همیشه خواسته اند که مراسمشام به باشکوه ترین شکل ممکن برگزار شود .

      آخرین مدل ماشین عروس در سال 2018

      آخرین مدل ماشین عروس در سال 2018

      البته این افراد گاهی می خواهند خودشان را به دیگران نشان دهند و از ماشین های تشریفاتی و لوکس در مراسم ازدواجشان استفاده می کنند ولی گاهی می بینیم که افراد معمولی هم می خواهد از جدیدترین امکانات و وسایل از جمله ماشین عروس در شب عروسشان استفاده نمایند.

      آخرین مدل ماشین عروس در سال 2018

      در جشن های عروسی از مدل های متفاوتی از خودروهای مدل بالا و لاکچری استفاده می شود که برخی از آنها به خاندان های ثروتمند پادشاهی و یا به افراد دیگر تعلق داشته است. البته برخی از زوجین از ماشین های لوکس زیادتری در جشن ازدواجشان استفاده می کنند و این ماشین ها را به صورت زنجیره ی در خیابان به دنبال خود راه می اندازند.

      افراد زیادی مانند پرنس ویلیامز شاهزاده انگلستان، کیت ماس، بیانسه ، کیم کارداشیان و دیگر افراد از ماشین های گران قیمتی مانند مرسدس بنر ، رولز رویس و استوان مارتین استفاده کرده اند که در ادامه به آنها پرداخته ایم:

      یکی از گران ترین مراسم های ازدواج تاریخ به کیت میدلتون و پرنس ویلیامز تعلق داشته است که آنها در روز عروسیشان از چندین خودروی مختلف از جمله رولز رویس کلاسیک، فانتوم و استون مارتین کلاسیک لاکچری استفاده کرده اند.

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم
      برگزاری مراسم عروسی
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم عروسی
      برگزاری مراسم
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

      کیت ماس از افرادی بود که برای جابه جایی خود و ساقدوهایش در روز عروسیش از 6 خودروی رولز رویس استفاده کرده است.

      خواننده معروف با نام بیانسه هم یکی از گران قیمت ترین جشن های ازدواج را برپا کرد که در مراسم گرانقیمت خود با جی زد خودروی لوکس و تشریفاتی مرسدس بنز را سوار شد.

      کیم کارداشیان هم برای عروسی خود از خودروی رولز رویس فانتوم سفید استفاده کرد تا جای که مراسم ازدواجش به عنوان گران قیمت ترین جشن ها در تاریخ ثبت شده است.

      تشریفات عروسی شب آرا نور

      خدمات تشریفاتی شب آرا نور در این زمینه ها تجربه های زیادی دارد و زوج های جوان را یاری می کنند که هر چه بهتر مراسم عروسی خود را برگزار کنند . شب آرا نور به بهترین متخصصین دسترسی دارد و می تواند به بهترین شکل ممکن طراحی و ارائه طرح های متفاوت را در جشن ازدواجتان فراهم سازد.

      همچنین شب آرا نور به امکانات کامل تشریفاتی و باغ های عروسی دسترسی دارد و شما نباید از این جهت هیچ نگرانی داشته باشید.

      شب آرا نور مجری برتر خدمات مجالس ، تشریفات عروسی و تشریفات مجالس


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها : ماشین عروس , انتخاب ماشین عروس , ماشین برای عروسی , اجاره ماشین عروس , بهترین ماشین عروس,
      تاريخ : ساعت: 18:54
      بازدید : 289

      عروسی در فصل زمستان

      تشریقات عروسی در فصل زمستان

      تشریقات عروسی در فصل زمستان : عروس و دامادها بیشتر از هر چیزی دغدغه گرفتن مراسم شان را در یک زمان خوب دارند. اکثر عروس و دامادها مراسمشان را در فصل بهار یا تابستان برگزار می کنند زیرا در این دو فصل هوا گرم تر و طبیعت سرسبز می باشد.

      اما زمان های دیگری وجود دارد که شاید کمتر کسی آن زمان ها به ذهنش برسد . شما می توانید در زمان های که در ادامه معرفی می کنیم برای خود یک عروسی زیبا و رویایی بگیرید.

      تشریقات عروسی در فصل زمستان

      شاید از شنیدن این زمان کمی تعجب کنید ولی بدانید در برخی از استان ها همه جا پوشیده از برف است و شما می توانید در این زمان بهترین و شیک ترین عروس و همچنین رویایی ترین مراسم را برای خود بگیرید.

      یکی از اصلی ترین مشکلاتی که تشریقات عروسی در فصل زمستان دارد بارش برف یا باران می باشد. در صورتی که واقعا با نگاهی دقیق تر به این موضوع نگاه کنیم متوجه می شویم خاص بودن در این فصل با بازش برف و سفید شدن باغ عروسی اتفاق می افتد و البته حتی تمام نوشیدنی ها یا نوع پوشش لباس عروس و داماد می توانند سبب شود تا مراسم شما با دیگر تشریفات متفاوت جلوه دهد.

      تشریقات عروسی در فصل زمستان

      تشریقات عروسی در فصل زمستان

      ویژگی های تشریقات عروسی در فصل زمستان

      در هر صورت باید به برخی از ویژگی های تشریفات عروسی در فصل زمستان بپردازیم: با شب آرا نور همراه باشید…

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم
      برگزاری مراسم عروسی
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم عروسی
      برگزاری مراسم
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

       

      مراسم عروسی به رنگ سفید:

      هر عروسی که در فصل زمستان برگزار می شود این شانس را به عروس خانم ها و آقا دامادها می دهد که بر روی زمینی پوشیده از برف یا نمای از کوه ها و درختان پوشیده از برف قدم بزنند. این صحنه واقعا رمانتیک است ؛ سفید بودن تم عروسی سبب می شود که خاطره مجلس شما تا سال های طولانی در ذهن مهمانانتان باقی بماند.

      انتخاب لباس عروس مناسب تشریقات عروسی در فصل زمستان

      یکی دیگر از ایده های جالب دیگر برای زوج های که می خواهند تشریفات مجالس را در زمستان بگیرند لباس عروس خانم است. عروس خانم می تواند بر روی لباس خود پالتویی از پوست خز بپوشند که این پالتو علاوه بر اینکه خود باید بسیار زیبا باشد.

      سبب چند برابر شدن خاص بودن لباس عروس خواهد شد. اگر می خواهند این زیبایی ها را دو چندان کنند بهتر است ساقدوش ها از لباس سیاه استفاده کنند و سبب می شود عکس های زیباتری از مراسم و تم عروسی برجای خواهد ماند.

      پذیرایی گرم از مهمانان

      یکی دیگر از دلایلی که سبب برگزاری تشریقات عروسی در فصل زمستان این است که شما می توانید برای پذیرایی مهمانان خود از نوشیدنی های گرم استفاده کنید مثلا بجای اینکه شربت و آبمیوه بدهید از قهوه، کاپوچینو ، نسکافه وسیب داغ استفاده کنید و در تمامی مدت مراسم از آنها این چنین پذیرایی کنید.

      تزئینات تالار عروسی

      شما می توانید تزئینات تالار عروسی را با شمع و چوب ترکیب کنید اگر در آن زمان برف هم ببارد سبب ایجاد آرامشی منحصر به فرد خواهد شد البته بهتر است از این ترکیب جذاب در اتاق عقد استفاده کنید و برای باغ عروسی از شاخه های خشک درختان به همراه شمع استفاده کنید . این ترکیب سبب می شود تا فضا به صورت کاملا رمانتیک باشد.

      مسائل مالی

      اگر مسائل مالی را در نظر بگیریم در فصل بهار و تابستان هزینه ها بیشتر از زمستان می باشد زیرا در این فصل مراسم عروسی کمتری گرفته می شود و هزینه های اجاره طبیعتا پایین تر خواهد بود.

      به صورت کلی نتیجه می گیریم برگزاری مراسم عروسی در زمستان هم به صرفه تر می باشد و هم اینکه می تواند نسبت به بهار و تابستان زیباتر باشد . اگر شما این نکات را رعایت کنید قطعا می توانید یک مراسم شیک و به یاد ماندنی و زیبا را تجربه کنید.


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها : عروسی در فصل زمستان , تشریفات زمستان , تشریفات عروسی در زمستان , تشریفات عروسی در فصل زمستان,
      تاريخ : ساعت: 13:45
      بازدید : 275

      بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

      بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی کدامند؟

      بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی کدامند؟ همه ی ما می دانیم برگزاری مراسم عروسی از جمله مراسماتی است که در کشور ما اهمیت خاصی داشته است. هر فردی مراسم عروسی را در جایگاه ویژه ی می بیند و هر دختری آرزو دارد مراسم عروسیش به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

      یکی از کارهای مهمی که در مراسم عروسی باید انجام شود تهیه و تزیین ماشین عروس می باشد.

      زوجین در بیشتر موارد سعی می کنند قبل از روز عروسی برای نوع و مدل ماشین و همچنین هزینه های خود برنامه ریزی کنند.

      یکی از خدماتی که این روزها تشریفات عروسی و خدمات عروسی به زوجین عزیز ارائه می دهند اجاره ماشین عروس می باشد . در چنین مراکزی ماشین عروس های متنوعی وجود دارد که هر زوجی با توجه به بودجه و سلیقه خود می تواند از آنها را انتخاب کند.

      در موسسه های خدمات و تشریفات عروسی ماشین های داخلی و خارجی زیادی وجود دارد که هر کدام با قیمتی متفاوت به مشتریان عزیز ارائه می شود و همچنین روز به روز این مدل ها افزایش داده می شوند.

      بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

      بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

      بیشتر خدمات مجالس و تشریفات سعی می کنند ماشین های متنوعی و بروز ترین ها را در اختیار داشته باشند تا از بازار رقابت جای نمانند.

      در موسسه های تشریفات مجالس ، ماشین های تشریفاتی زیادی وجود دارد که آنها را برای برگزاری مراسم اجاره میدهند .

      البته این روزها زوجین بیشتر از ماشین های روز جهان استقبال می کنند زیرا سبب می شود به مراسمشان جلوه ی ویژه ی دهد و همچنین مراسم انها را با شکوه جلوه دهد.

      بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

      در موسسه خدمات عروسی ماشین های لوکس و نیمه لوکس ، مدرن و کلاسیک وجود دارد و با کمک گل ارایی می توان این خودروهای کلاسیک را به یک ماشین عروس ایده آل تبدیل کرد که هم زیباست و هم شیک ؛ البته قیمت مناسب را نیز فراموش نکنید.

      عموما ماشین عروس ها را به صورت ساعتی به افراد کرایه می دهند و با توجه به مدل و نوع ماشین قیمت کرایه آنها نیز متفاوت است البته گاهی راننده و بدون راننده بودن آنها نیز مطرح می شود.

       

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم
      برگزاری مراسم عروسی
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم عروسی
      برگزاری مراسم
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

       

      گاهی برخی از این ماشین ها برای دامادهای عزیز هزینه های بیشتری دارندو اگر دامادها قصد داشته باشند در هزینه های خود صرفه جویی کنند باید قید چنین ماشینی را بزنند. اگر شما ماشینی را انتخاب کنید که قیمت پایین تری دارد ولی آن را زیبا و با سلیقه تزئین کنید قطعا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

      به یاد داشته باشید برای تزئین ماشین عروس حتما از خلاقیت ، ابتکار و سلیقه بهره ببرید. برخی از افراد گل های را که برای تزئین ماشین انتخاب می کنند ارزان قیمت می باشند یا مناسب فصلی است که مراسمشان برگزار شده است این موارد سبب می شود آنها بر روی هزینه هایشان نیز کنترل داشته باشند.

      حتی می توان به جای استفاده از گل از نوارهای تزئینی یا ساتن و حریر استفاده نمود و برای تزئین فضای درونی ماشین نیز ابتکاری به خرج داد.

      معمولا خدمات و تشریفات عروسی می توانند در این رابطه گزینه های مناسب و خوبی را به شما ارائه دهند.
      در نهایت نتیجه می گیریم مدل و نوع ماشین ها زیاد تفاوتی با یکدیگر ندارد. و شما می توانیدگل آرایی و تزئین ماشین عروس خود را طبق بودجه ی که دارید بی نظیر و زیبا کنید.

      فراموش نکنید برای تزئین ماشین عروستان به سراغ گل فروشی بروید که با سلیقه باشد و بتواند با کمی خلاقیت و ابتکار ماشین عروس شما را به بهترین شکل ممکن تزئین کند.

      تشریفات شب آرا نور برای تمامی زوجین عزیز شبی به یاد ماندنی ، ساده و شیک را آرزومند است .

      برچسب ها:

      بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی کدامند؟

      بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی کدامند؟ همه ی ما می دانیم برگزاری مراسم عروسی از جمله مراسماتی است که در کشور ما اهمیت خاصی داشته است. هر فردی مراسم عروسی را در جایگاه ویژه ی می بیند و هر دختری آرزو دارد مراسم عروسیش به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

      یکی از کارهای مهمی که در مراسم عروسی باید انجام شود تهیه و تزیین ماشین عروس می باشد.

      زوجین در بیشتر موارد سعی می کنند قبل از روز عروسی برای نوع و مدل ماشین و همچنین هزینه های خود برنامه ریزی کنند.

      یکی از خدماتی که این روزها تشریفات عروسی و خدمات عروسی به زوجین عزیز ارائه می دهند اجاره ماشین عروس می باشد . در چنین مراکزی ماشین عروس های متنوعی وجود دارد که هر زوجی با توجه به بودجه و سلیقه خود می تواند از آنها را انتخاب کند.

      در موسسه های خدمات و تشریفات عروسی ماشین های داخلی و خارجی زیادی وجود دارد که هر کدام با قیمتی متفاوت به مشتریان عزیز ارائه می شود و همچنین روز به روز این مدل ها افزایش داده می شوند.

      بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

      بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

      بیشتر خدمات مجالس و تشریفات سعی می کنند ماشین های متنوعی و بروز ترین ها را در اختیار داشته باشند تا از بازار رقابت جای نمانند.

      در موسسه های تشریفات مجالس ، ماشین های تشریفاتی زیادی وجود دارد که آنها را برای برگزاری مراسم اجاره میدهند .

      البته این روزها زوجین بیشتر از ماشین های روز جهان استقبال می کنند زیرا سبب می شود به مراسمشان جلوه ی ویژه ی دهد و همچنین مراسم انها را با شکوه جلوه دهد.

      بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی

      در موسسه خدمات عروسی ماشین های لوکس و نیمه لوکس ، مدرن و کلاسیک وجود دارد و با کمک گل ارایی می توان این خودروهای کلاسیک را به یک ماشین عروس ایده آل تبدیل کرد که هم زیباست و هم شیک ؛ البته قیمت مناسب را نیز فراموش نکنید.

      عموما ماشین عروس ها را به صورت ساعتی به افراد کرایه می دهند و با توجه به مدل و نوع ماشین قیمت کرایه آنها نیز متفاوت است البته گاهی راننده و بدون راننده بودن آنها نیز مطرح می شود.

      گاهی برخی از این ماشین ها برای دامادهای عزیز هزینه های بیشتری دارندو اگر دامادها قصد داشته باشند در هزینه های خود صرفه جویی کنند باید قید چنین ماشینی را بزنند. اگر شما ماشینی را انتخاب کنید که قیمت پایین تری دارد ولی آن را زیبا و با سلیقه تزئین کنید قطعا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

      به یاد داشته باشید برای تزئین ماشین عروس حتما از خلاقیت ، ابتکار و سلیقه بهره ببرید. برخی از افراد گل های را که برای تزئین ماشین انتخاب می کنند ارزان قیمت می باشند یا مناسب فصلی است که مراسمشان برگزار شده است این موارد سبب می شود آنها بر روی هزینه هایشان نیز کنترل داشته باشند.

      حتی می توان به جای استفاده از گل از نوارهای تزئینی یا ساتن و حریر استفاده نمود و برای تزئین فضای درونی ماشین نیز ابتکاری به خرج داد.

      معمولا خدمات و تشریفات عروسی می توانند در این رابطه گزینه های مناسب و خوبی را به شما ارائه دهند.
      در نهایت نتیجه می گیریم مدل و نوع ماشین ها زیاد تفاوتی با یکدیگر ندارد. و شما می توانیدگل آرایی و تزئین ماشین عروس خود را طبق بودجه ی که دارید بی نظیر و زیبا کنید.

      فراموش نکنید برای تزئین ماشین عروستان به سراغ گل فروشی بروید که با سلیقه باشد و بتواند با کمی خلاقیت و ابتکار ماشین عروس شما را به بهترین شکل ممکن تزئین کند.

      تشریفات شب آرا نور برای تمامی زوجین عزیز شبی به یاد ماندنی ، ساده و شیک را آرزومند است .


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها : بهترین اتومبیل برای برگزاری مراسم عروسی,
      تاريخ : ساعت: 19:08
      بازدید : 226

      کیک عروسی

      کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی

      کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی : شاید با خودتان فکر کنید که انتخاب کیک عروسی یکی از کارهای مشکل است و با اینکه می دانید هزینه ی زیادی را برای شما نخواهد داشت.

      • یک کیک خوب چه ویژگی های باید داشته باشد؟
      • تزئین کیک به چه صورتی درست است؟
      • برای تزئین کیک از چه وسایلی می توان استفاده کرد؟
      • طعم آن چگونه باید باشد؟

      کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی

      در ادامه این مطلب ما چندین موضوع را برای شما بیان کرده ایم که می توانند مشکل شما را حل کنند. با تشریفات عروسی شب آرا نور همراه باشید…

      1)زمانی کیکتان را انتخاب نمایید که بیشتر تصمیمان را در مورد برگزاری عروسیتان گرفته باشید.دقت داشته باشید باید کیکی که انتخاب می کنید با باغ یا محل برگزاری عروسیتان مطابقت داشته باشد همچنین همخوانی آن را با فصل برگزاری مراسم فراموش نکنید.

      پیش از اینکه بخواهید به قنادی بروید برای خودتان یک طرح کلی را در نظر بگیرید و کمی در مورد شکل کیک فکر کنید. اما اگر می خواهید یک طرح خواص داشته باشید باید شکل آن را نیز ترسیم نمایید.

      کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی

      کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی

      2)به هزینه ی که باید برای پرداخت کیک بپردازید دقت کنید: معمولا هزینه های کیک به اندازه وزن و تعداد تکه های آن می باشد که ممکن است با توجه به این مسائل هزینه ها نیز متفاوت باشد. شما می توانید کیک خودتان را با میوه و گل به سادگی و راحتی تزئین کنید.با توجه به بودجه ی که دارید می توانید یکی از مدل های تزئین را انتخاب نمایید اگر بخواهید از گل استفاده کنید کمی بیشتر هزینه نیاز دارید. خمیر فوندانت که از شرک و آب وخامه تشکیل می شوند و آن را روی کیک یا نان شیرینی می گذازند معمولا گران قیمت تر می باشد.

       

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم
      برگزاری مراسم عروسی
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم عروسی
      برگزاری مراسم
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

       

      3) در کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی با توجه به فضای که دارید اندازه کیک را در نظر داشته باشید: معمولا کیک های سه طبقه برای تعداد مهمانان 50 تا 100 کافی می باشند. اگر از 200 مهمان بیشتر دارید باید کیک های با طبقه های بیشتر (معمولا 5 طبقه کافی است) سفارش بدهید.البته اگر محلی که در آن جشنتان را بر گزار می کنید بزرگ است ارتفاع کیک را با اضافه کردن ستون ها بیشتر کنید یا اینکه روی آن از لایه های فوم مصنوعی استفاده نمایید.

      4) گلی را انتخاب کنید که خودتان دوست دارید : گاهی عده ی از گل های استفاده می کنند که دیگران آن را بپسندند این کار اشتباه است . البته علاوه بر ظاهر کیک باید مزه آن را فراموش نکنید . کیک باید خوشمزه باشد . زمانی که به قنادی می روید گل های شکری زیادی را امتحان کنید و نگران نباشید که بین طعم شکلاتی یا وانیلی گمراه شوید.

      5) به پوشش سطح کیک دقت نمایید: دوست دارید که پوشش سطح کیک وانیلی باشد یا شکلاتی .البته پوشش های شکلاتی خوشمزه تر می باشد . در ابتدا باید درحواست کنید تا لایه اول را شکلات بزنند و لایه های بعدی با وانیل پوشش داده شود. در صورتی که دوست دارید پوشش وانیلی باشد ابتدا درخواست کنید تا یک لایه شکلات بزنند و بعد سطح پوشش را با وانیل اماده کنند. اما رنگ کلی مجلس سبز یا آبی است سعی کنید کیکی سفید رنگ با لایه های سبز سفارش بدهید.

      6)آب و هوا را در نظر داشته باشید : اگر مراسمتان در یک فضای باز است پیشنهاد می شود از خامه و سفیده تخم مرغ و شکر استفاده نشود زیرا هوای گرم ذوب خواهد شد البته می توانید از کیک با روکش فوندانت نیز استفاده کنید ولی بهتر است از قناد بپرسید که برای این شرایط از چه موادی استفاده می کنند.

      7) برای تهیه کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی به هزینه ترئینات کیک دقت کنید : برای استفاده ازتزئیناتی مانند گل و میوه نیازی نیست هزینه های زیادی پرداخت کنید اما گل های دست ساز و گل های شکری هزینه های زیادی دارند.

      8)تاج کیک را فراموش نکنید : یکی از مدل های است که می تواند شکل کیک شما را منحصر به فرد و خاص نماید. استفاده از مجسمه های پلاستیکی نمایی زیبایی کیک شما را می گیرند. اگر وسیله ی دارید که قدمت زیادی دارد و ظاهر منحصر به فرد و خاصی را دارد از قناد بخواهید که آن را روی کیک بگذارد. البته تاج بوته های که گل های شکری می باشند یا روبان های خامه ی گزینه های دیگری هستند که در اخیتارتان خواهند بود.
      اگر شما جشن خود را در زمستان گرفته اید می توانید از تزئین خامه به شکل برف استفاده کنید یا اگر در مراسمتان در باغ است از تزئینات مشابه کمک بگیرید. البته گاهی کیک ها طراحی های ویژه ی دارند که بهتر است در آنها از تاج کیک استفاده نکنید.

      9)نحوه ی تحویل کیک را فراموش نکنید: اگر کیکتان ساده و جم جور است حمل آن آسان تر است ؛ اگر شکل پیچیده تری داشته است بهتر است جدا جدا آورده به محل آورده شود . ماشین های که با آنها کیک را جابه جا می کنند معمولا ون های هستند که یخچال دارند.

      10) کیک را در مقابل دید مهمانان بگذارید : سعی کنید پیش از اینکه کیک را تکه تکه کنید جوری آن را قرار دهید که در معرض دید باشد. برای کیک های که دایره شکل هستند ، میزهای گرد توصیه می شود.البته برای برخی از طراحی های میزهای مستطیلی توصیه می شود. هر چقدر شما میز را بهتر تزئین کنید به زیبایی کیک کمک کرده اید.

      کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی

      کیک عروسی در برگزاری مراسم عروسی

      11) کیک تان را بخورید : برخی از زوج ها معمولا از کیک نمی خورند . سعی کنید از سرویس دهندگان خدمات عروسی بخواهید برایتان از کیک بگذارند و در شب عروسی یا فردای آن روز از کیک نوش جان کنید.

      12)قرار دادن کیک در فریزر کار اشتباهی است : بهترین بسته بندی های کیک هم نمی تواند مزه آن را ثابت نگه دارد و قطعا تغییری در آن ایجاد خواهد شد. برای سالگرد عروسیتان کیک های تازه با گل های مشابه کیک عروسیتان سفارش دهید. کیک را هر چه زودتر مصرف کنید و از نگه داری طولانی مدت آن بپرهیزید. در صورتی که از افرادی می باشید که پایبند سنت ها هستند کیک را در کیسه پلاستیکی بگذارید و آن را مهر و موم کنید.
      نگهداری کیک برای دراز مدت اصلا پیشنهاد نمی شود.

      شب آرا نور مجری برتر خدمات مجالس ، تشریفات عروسی و تشریفات مجالس

      برچسب ها: , , , ,


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها : تشریفات, عروسی, کیک, کیک تشریفات, کیک چند طبقه عروسی,
      تاريخ : ساعت: 18:53
      بازدید : 267

      ساقدوش عروس

      نقش ساقدوش عروس در تشریفات عروسی

      نقش ساقدوش عروس در تشریفات عروسی : دوستان در هر زندگی نقش های مهم و پر رنگی دارند حتی در روز عروسی نیز می توانند شما را تنها نگذارند. در همه لحظه ها و ثانیه های این روز مهم می توانند با لباس های یک شکل و دسته گل های زیبا با لبی خندان به تشریفات عروسی انرژی خاصی بدهند.

       

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم
      برگزاری مراسم عروسی
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم عروسی
      برگزاری مراسم
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

       

      ایرانیان از زمان های دور از ساقدوش ها برای مجالس عروسیشان استفاده می کردند البته شاید ساقدوش در گذشته به شکل امروزی نبود . این روزها ساقدوش ها با کمی چاشنی غربی مرسوم شده اند.

      ساقدوش ها در تمام لحظه های مراسم با انرژی و چهره ی خندان عروس و داماد را همراهمی می کنند و سبب می شوند تا مراسم جلوه ی خاصی به خود بگیرد. اما در مورد ساقدوش ها باید نکاتی را در نظر داشته باشیم که در ادامه این پست به آنها اشاره کرده ایم با تشریفات لوکس شب آرا نور همراه باشید.

      نقش ساقدوش عروس در تشریفات عروسی

      نقش ساقدوش عروس در تشریفات عروسی

      نقش ساقدوش عروس در تشریفات عروسی

      تعداد ساقدوش ها چقدر باید باشد

      معمولا تعداد ساقدوش ها با تعداد مهمان ها ارتباط مستقیمی دارد. البته نباید فراموش کرد که گاهی عروس و داماد این تعداد را مشخص می کنند در هر صورت باید بدانید سه تا 4 جفت ساقدوش کفایت می کند.

      لباس ساقدوش ها

      معمولا برای اینکه مجلس زیباتر باشد ساقدوش ها باید لباس های هماهنگی بپوشند. شما می توانید از میان مدل های و ژورنال های متفاوت برای ساقدوش های لباس زیبا انتخا کنید اما دقت کنید اگر لباس های یک شکل انتخاب نمی کنید ولی طرح کلی لباس و رنگ ست باشد و حتی اگر جنس پارچه نیز یکسان باشد بیشتر به زیبایی کمک می کند.

      همه ی ساقدوش ها باید لباس بلند یا کوتاه استفاده کنند تا هماهنگی زیادتری بین آنها دیده شود اما نیازی نیست که رنگ مو و مدل ساقدوش ها یکی باشد این مورد را خود آنها می توانند تعیین کند مثلا شاید یک شنیون خاص به چهره ی بعضی از انها سازگار نباشد و سبب شود بد چهره دیده شوند.

      کادوی ساقدوش‌ها

      با اینکه کادوی ساقدوش جز موارد ضروری نیست ولی اگر توانایی خرید کادو را دارید می توانید برای ساقدوش ها کادوی حتی کوچک بخرید تنها برای اینکه آنها کادو را به عنوان یادگار از مراسمتان داشته باشند. اگر می خواهید هزینه ها را کم کنید می توانید عکسی را که با ساقدوش ها گرفته اید فردای روز عروسی و در مراسم پاتختی وپاگشا به آنها هدیه بدهید.

      هزینه لباس ساقدوش‌ها

      معمولا تشریفات خود وظیفه دارد که هزینه لوازم و تجهیزات و لباس ساقدوش ها را بر عهده بگیرد . اما اگر می خواهید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید برای اینکار بودجه ی را جداگانه قرار بدهید تا بتوانید برای آنها لباس و کفش و … به صورت هماهنگ خریداری نمایید تا تشریفات عروسی بدون هیچ مشکل و عیبی برگزار گردد.

      اما اگر نمی توانید این بودجه را تهیه کنید می توانید برای ساقدوشهای عروس و داماد یک رنگ شاد را انتخاب کنید و از آنها بخواهید لباسی هماهنگ با رنگ بپوشند اگر برایتان مقدور است به مهمانان خود مخصوصا خانم خواهش کنید که لباس هم رنگ با ساقدوش ها نپوشند تا ساقدوش ها در شب عروسیتان به چشم بیایند و جشنتان را با شکوه تر جلوه دهند.

      برچسب ها: , , ,


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها : ساقدوش عروس, ساقدوش عروسی, کادوی ساقدوش, لباس ساقدوش عروس,
      تاريخ : ساعت: 18:31
      بازدید : 277

      برنامه ریزی تشریفات عروسی

      مدیریت و برنامه ریزی تشریفات عروسی

      مدیریت و برنامه ریزی تشریفات عروسی : یکی از زیباترین مراسم های که در کل دنیا وجود دارد برگزاری مراسم عروسی است. از گذشته تا کنون همه مردم با برخی از آداب و رسوم خاص این روز عزیز را جشن می گیرند. در گذشته های دور نیز انسان ها این روز را به پایکوبی و شادی مشغول می شدند.

      اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی مراسم های ازدواج هم تغییر کرده است و به شکل های مدرن و جدیدی برگزار می شود . عروس و دامادهای عزیز دوست دارند این روز را هر چه رویایی تر و با شکوه تر برگزار کنند زیرا فقط یک شب در عمرشان این اتفاق می افتد.

      وقتی صحبت از یک مراسم خوب می شود یعنی اینکه همه ی رسوم و تشریفات باید در آن انجام شود و اینکار ساده ی به نظر نمی آید. اگر می خواهید یک مراسم رویایی برای خود بگیرید باید دوندگی های زیادی انجام دهید و زمان زیادی را برای اینکار صرف کنید.

      مدیریت و برنامه ریزی تشریفات عروسی

      مثلا انتخاب لباس مناسب برای عروس و داماد، انتخاب حلقه، تعیین بودجه برای مراسم ، برنامه ریزی های دقیق ، انتخاب باغ یا سالن تالار ، پذیرایی مناسب ، آرایشگاه ، دسته گل عروس ، سفارش کیک ، انتخاب آتلیه ، تزئین اتاق عقد و …. همه از مواردی هستند که باید پیش از اینکه مراسم خودتان را برگزار کنید به فکر آنها باشید.

       

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم
      برگزاری مراسم عروسی
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم عروسی
      برگزاری مراسم
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

       

      البته مهم ترین کارها به اموری مرتبط هستند که باید در روز عروسی آنها را انجام بدهیم . باید بین همه تیم های فعال در عروسی و پذیرایی هماهنگی لازم وجود داشته باشد . جشن عروسی به عروس و داماد متعلق می باشد و واقعا نمی توان بر روی کمک آنها در چنین روزی حساب کرد و واقعا پیگیری چنین اموری که در شب عروسی ، عروس خانم و آقا داماد شایسته آنها نیست .

      مدیریت و برنامه ریزی تشریفات عروسی

      مدیریت و برنامه ریزی تشریفات عروسی

      خانواده داماد و عروس می توانند در تمام امور عروسی نظارت های لازم را داشته باشند ولی باز هم این گزینه مناسب نیست. زیرا در چنین شبی خانواده عروس و داماد همین قدر که حواسشان به احوال پرسی وپذیرایی مهمانان باشند خود کار سختی است و واقعا ایجاد هماهنگی بین سایر تیم های فعال توسط خانواده های طرفین چندان مناسب و برازنده آنها نخواهد بود.

      اگر شما هم می خواهید یک شب رویایی را برای خود رقم بزنید بدون اینکه نگران چیزی باشید به شما توصیه می کنیم که از یک تیم تشریفات و خدمات مجالس قوی استفاده کنید. موسسه های خدماتی می توانند همه ی کارهای را که به مراسم شما مرتبط است به بهترین شکل ممکن برایتان انجام دهند و آنها را به بهترین صورت ممکن مدیریت می کنند.

      همه ی امور از انتخاب تالار و آتلیه گرفته تا سرویس دهی و پذیرایی از مهمانان همه توسط تیم تشریفات قابل پیگیری می باشند ؛ خدمه موسسه تشریفاتی با ظاهری آرایسته و مودب اماده خدمت رسانی به مهمانان شما خواهند بود.

      اگر از یک موسسه خدمات استفاده کنید می توانید بهترین شب زندگیتان را بدون استرس به پایان برسانید. البته ما هر تشریفاتی را پیشنهاد نمی کنیم باز هم تاکید می کنیم استفاده از تیم تشریفات مجالس خبره ، کاربلد و با تجربه می توانند بهترین شب را برای شما به ارمغان بیاورد.

      برچسب ها: , , , ,


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها : برنامه ریزی عروسی, تشریفات, زمانبدی عروسی, عروسی, مدیریت عروسی,
      تاريخ : ساعت: 18:14
      بازدید : 268

      انتخاب کت و شلوار دامادی

      نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی

      نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی :  آقا داماد عزیز می داند که شب عروسیش به عنوان یکی از مهم ترین شب های زندگیش است و باید به گونه ی باشد که منحصر به فرد باشد و همچنین مهمانان به چگونگی پوشیدن او دقت زیادی دارند.

      معمولا در فرهنگ ما بدین صورت است که دامادهای عزیز معمولا کت و شلوار می پوشند پس مهم است که کت و شلواری را بپوشند که با شخصیت انها و استایل آنها همخوانی داشته باشد.

      پیش از اینکه بخواهید هر اقدامی را انجام بدهید باید به استایل داماد و فرم بدن او دقت کافی داشته باشید و فقط به آینه اکتفا نکنید و همیشه از نظرات دیگران در این باره سوال کنید و مشورت بخواهید.

      دیگر نمی خواهد به مشکلات و ضعف های بدنی خودتان توجه کنید باید انتخابی داشته باشید که بتواند ویژگی های مثبت اندام شما را پر رنگ تر جلوه دهد و ضعف های شما را بپوشاند و در نهایت کت و شلوار خودتان را  برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب نمایید.

      نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی

      نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی

      نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی

      در ادامه این پست ما قصد داریم شما را با ویژگی های آشنا کنیم که می تواند به شما کمک های بسیاری نماید با تشریفات عروسی شب آرا نور همراه باشید…

      نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی برای قد بلند نشان دادن

      1)از کت های شلوارهای استفاده کنید که دارای خط های باریک و کم رنگ و راه راه می باشند.

      2)به جای اینکه از پاپیون استفاده کنید از کراوات مخصوصا کراوات های باریک استفاده نمایید.

      3)از کت و شلوارهای که تنگ هستند استفاده نکنید

      4) از پوشیدن کت کوتاه پرهیز نمایید

      5)از جلیقه های همرنگ کراوات استفاده کنید .

      6) از جلیقه های استفاده کنید که با رنگ پیراهن تضاد دارند.

      7)استفاده از کت تک دکمه سبب می شود که کمر باریک تر نشان داده شود و در نتیجه سبب می شود بالا تنه بلندتر جلوه دهد.

       

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم
      برگزاری مراسم عروسی
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

      اجاره باغ برای عروسی
      برگزاری جشن تولد
      برگزاری مراسم عروسی
      برگزاری مراسم
      تشریفات لاکچری
      تشریفات لوکس
      تشریفات عروسی
      تشریفات مجالس
      خدمات مجالس

       

       

      8) از شلوارهای راسته یا لوله تفنگی استفاده کنید زیرا سبب می شود که پاها بلند تر نشان دهند و گزینه مناسبی می باشد و البته باید کفش متناسب با آن بپوشید

      9) کت های که لبه های پایینی آن روی هم قرار نمی گیرند می تواند سبب سبب بلندتر جلوه دادن قد شوند.

      10)در صورتی که شما از افرادی هستید که کت تک دکمه را پسند نمی کنید یا کمرتان باریک است می توانید از کت دو دکمه استفاده نمایید.

      11) اگر چاق هستید یا به اصطلاح اندامی پر دارید می توانید از کت و شلوار مشکی استفاده کنید این کار سبب می شود که شما باریک تر وبلندتر نشان داده شود

      12)اگر کت و شلوار شما گشاد باشد سبب می شود شما کوتاه تر نشان داده شوید پس به تناسب و سایز لباس دقت کنید. کت شلوار زیاد تنگ یا زیاد گشاد نپوشید.

      نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی برای لاغر نشان دادن

      1)شلوار راسته بپوشید

      2)از کت های استفاده کنید که تک دکمه یا دو دکمه هستند

      3) از کت های استفاده نکنید که یقه تیز دارند. کت های که یقه های آرشال دارند برای شما گزینه های بهتری می باشند

      4)سعی کنید کتی را انتخاب کنید که در آن بتوانید به راحتی دست هایتان را تکان و حرکت دهید.

      5)لب های پایین کت نباید روی یکدیگر قرار بگیرند

      6) از کت های استفاده کنید که دو چاک می باشند

      7)اگر گردنتان درشت است، کراوات و یقه تان را تنگ نبندید.

      8)زمانی که در وضعیت خبردار می ایستید قد کت باید با سر انگشتان شما مساوی باشد

      9)آپل می تواند شما را چهارشانه تر و درشت تر نشان دهد

      10)اگر قدتان بلند است از کت سه دکمه استفاده نمایید

      11)از بستن پاپیون خودداری کنید و هر چیزی که خط افقی دارد پرهیز نمایید

      12) اصلا از کت پنج دکمه یا شش دکمه استفاده نکنید زیرا سبب می شود اندام شما درشت تر نشان داده شود

      نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی برای درشت هیکل دیده شدن

      1)از پاپیون استفاده کنیدزیرا سبب می شود شما عریض تر نشان داده شود

      2)اگر از جلیقه استفاده کنید شما را درشت تر نشان میدهد

      3)شلوارهای پیلی دار سبب می شوند که پاهای شما پر تر جلوه داده شوند

      4)برای کت و شلوارهای خود از رنگ های روشن استفاده کنید

      5)سعی کنید کت و شلواری را انتخاب کنید که خط های افقی داشته باشد البته اگر قدتان کوتاه نیست

      6)هیچ وقت از کت های تک دکمه استفاده نکنید

      7) از کت های 4 دکمه استفاده نمایید

      8)اگر از کت های اپل دار استفاده کنید شما را چهارشانه تر نشان میدهد

      9)در تشریفات مجالس از کت و شلواری استفاده نکنید که زیادی تنگ یا گشاد باشد ؛ کت و شلوار را مناسب سایزتان انتخاب نمایید

      10)اگر از کت و پیراهن های استفاده کنید که یقه تیز دارند شما را درشت تر نشان میدهد البته فراموش نکنید که عرض یقه نباید از 6 سانت زیادتر باشد

      11) از کت های تک چاک استفاده نمایید

      12) در تالار یا باغ عروسی حتی پای سفره عقد هم کت خود را در نیاورید حتی برای چند دقیقه هم این کار را انجام ندهید.

      برچسب ها: , , , , , ,


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها : انتخاب کت و شلوار دامادی, داماد, کت و شلوار, کت و شلوار دامادی, کت و شلوار دامادی برای خوش هیکل تر دیده شدن, کت و شلوار دامادی برای قد بلند تر دیده شدن, کت و شلوار دامادی برای لاغر تر دیده شدن,
      تاريخ : ساعت: 17:40
      بازدید : 246

      صفحات وب