تشریفات عروسی , تشریفات مجالس

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      نمایندگی روغن صنعتی کلوبر در ایران

      روغن صنعتی کلوبر | Kluber : کلوبر یک شرکت آلمانی است که در شهر مونیخ واقع شده است . این شرکت تولید کننده ی انواع روانکارها , روغن هیدرولیک , گریس ها , روغن دنده و .. است که محصولات خود را به سراسر جهان عرضه می کند . kluber طیف وسیعی از روغن ها و گریس ها را که تقریبا در حدود ۲۰۰۰ مدل روانکار است می رسد .

      روغن صنعتی کلوبر  Kluber

      روغن صنعتی کلوبر Kluber

      روغن صنعتی کلوبر Kluber

      بنیان گذار این شرکت شخصی بود به نام تئودور کلوبر که اولین فعالیت این شرکت را با تولید روغن معدنی آغاز کرد . و از سال ۱۹۹۰ به بعد به تولید انواع گریس , روغن صنعتی , روانکارهای تخصصی پرداخت . کلوبر یک شرکت نام آشنا برای همگان است که گریس های تخصصی اش را بارها شنده اید . این شرکت توانسته است با ارئه گریس های تخصصی اش در عرصه صنعت جهانی شود .

      بیشتر بدانید : قیمت روغن صنعتی

      کلوبر روغن صنعتی و روانکارهای خود را برای صنایعی چون راه آهن , خودرو سازی , پردازش و ساخت شیشه , پالت و کاغذ , پلاستیک و لاستیک , معادن , نفت و گاز , سیمان, نساجی , دریایی , غذایی و دارویی تولید کرده است . و مهمتر از همه در ارتباط با گریس ها انواع روغن ها و گریس ها را در صنایع کمپروسور , یاتاقان ساده , زنجیر ها , دنده ها , دریچه و اتصالات , چرخ های دنده و .. را به بازارهای جهانی عرضه می کند . این شرکت توانسته است با سابقه ای در حدود ۸۰ سال در حوزه ی تجهیزات آزمایشگاهی و و روغن ها و روانکارهای صنعتی از تامین کنده های اصلی گریس در جهان باشد .

      شرکت کلوبر علاوه بر تولید محصول به کیفیت آن نیز دقت می کند تا محیط زیست را حفظ کند زیرا محصول بی کیفیت به محیط زیست ضرر می رساند . به همین علت است که کلوبر تلاش می کند تمامی تولیدات خود را بر انرژی های تجدید پذیر ارائه دهد تا از انتشار گازهای گلخانه ای و زباله جلوگیری کند .

      محصولات کلوبر | kluber

      • انواع گریس ها
      • اسپری های روان کننده
      • روانکاری سح فلزی
      • واکس های روان کننده
      • روانکارهای صنعتی و انواع آن
      • مهارکننده ی خوردگی

      Kluber با ارائه محصولات مرغوب و با کیقیت و با رعایت استانداردها موفق به دریافت استانداردها و گواهینامه ها شده است . گواهینامه های استانداردی چون ISO 9001 , ISO 1401 , TS 16949 و ..

      همچنین شرکت کلوبر در حوزه ی دارو و غذا موفق به دریافت گواهینامه ISO21469 شده است . بهترین گریس ها گریس کلوبر هستند که در عرصه ی گریس این شرکت پیشتاز در جهان است .

      شرکت شیمی ماهان نماینده ی رسمی و معتبر کلوبر در ایران است که به فروش محصولات این شرکت درسراسر کشور مشغول است . جهت خرید محصولات معتبر روغن کلوبر با نمایندگی های فروش ما در شیمی ماهان تماس بگیرید .


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 5:50
      بازدید : 337

      چگونه در خانه گیفت عروسی درست کنیم ؟

      چگونه در خانه گیفت عروسی درست کنیم ؟ باغ تالار عروسی شمس العماره :  گیفت عروسی به عنوان یادبودهای می باشند که در مراسم عروسی و عقد به مهمانها داده می شود و در واقع نشانگر شادی عروسی و داماد می باشد. اگر شما هم دوست دارید می توانید خودتان گیفت عروسی در منزل آماده کنید و به مهمان های خود هدیه بدهید.

      نگاهی به تاریخچه گیفت عروسی

      از زمان های قدیم در اروپا در مراسم های عروسی به مهمان ها هدیه می دادند که به صورت جعبه های کوچک از جنس سنگ های گران بها و کریستال بود و درون آن ها حبه های قندی می گذارند که نشانه های از مکنت و اموال و سلطنت بوده است. مردم آن دوران اینگونه اعتقاد داشتند که قند دارای خواص درمانی بسیار است و همچنین قیمت تالار عروسی زیادی داشت.
      با تدریج با گذشت زمان درون جعبه ها مواردی دیگری مثل مغز بادام اضافه شد و مغزها نیز در کنار قندها نمادی از شیرینی و تلخی در زندگی بودند. پس از اینکه قند نیز با کاهش قیمت روبرو شد مردم نیز از در سراسر دنیا از گیفت استفاده می کردند به طوری که امروزه می توانید گیفت های عروسی را ببینید که از نقل و نبات استفاده می شود.

      چگونه در خانه گیفت عروسی درست کنیم

      چگونه در خانه گیفت عروسی درست کنیم

      نمونه های مختلف گیفت عروسی

      با توجه به میزان بودجه عروس و داماد گیفت های عروسی مدلهای مختلفی داشته اند. اگر بخواهیم به صورت سنتی از گیفت ها استفاده کنید می توان نقل و نبات را در نظر گرفت ولی این روزها هدیه های مدرن دیگری نیز اضافه شده اند. در فصل های مختلف می توان هدیه های متفاوتی را در نظر گرفت و یا در گیفتها از اسامی عروس و داماد استفاده کرد. برای انتخاب گیفت عروسی می توانید از دسته بندی های زیر استفاده نمایید:

      1. گیفت عروسی سنتی

      گیفتهای هستند که به صورت جعبه های تزیئنی می باشند و درون آنها هدیه های کوچکی به عنوان یادبود در نظر گرفته می شود.

      ۲) گیفت عروسی خانگی

      این نوع گیفتها شامل عروسکهای عروس و داماد می باشند البته هر عروسک دیگر نیز می توان استفاده کرد و با کله قندهای کوچک و دسته گلهای زیبا کوچک تزئین شده اند و گاهی پرنده های مصنوعی نیز در آنها استفاده می شود.

      ۳) گیفت های عروسی مناسبتی

      این نوع گیفت ها به عنوان نمادی از مراسم عروسی هستند. اگر می خواهید مراسم تان را در کنار دریا بگیرید باید گیفت شما با قایق تزئین شده باشد و اگر مراسم تان در زمستان است می تواند این نوع گیفت جالب و زیبا باشد.

      ۴) گفت های عروسی فرهنگی

      این نوع گیفت ها به عنوان نشانه ی از فرهنگ شما هستند که می توانید با خلاقیت خودتان آنها را درست کنید.

      چگونه در خانه گیفت عروسی درست کنیم ؟

      ۱) جعبه حروف

      شما می توانید جعبه های فلزی کوچک را خریداری کنید و درون آنها را با کلمه های عاشقانه پر نمایید و با روبانهای ساتن یا پارچه ی آن ها را تزیئن کنید. این گزینه هم ساده است و هم سریعا اماده می شود.

      ۲) کاکتوس

      اگر می خواهید خاص باشید کاکتوس های کوچک را تهیه کنید و سپس روی آنها را تزئین نماید. می توانید نام عروس و داماد را روی گیفت ها بچسبانید.

      ۳) شیشه عسل

      از شیشه های کوچک استفاده کنید و درون آن ها را با اقلامی مثل اجیل پر نمایید و روی شیشه را تزیئن کنید. تزئین شما باید خلاقانه باشد.

      ۴) قوطی کبریت

      کاغذهای مخصوصی را خریداری نمایید و آنها را مانند یک کبریت درست نمایید. سپس روی هر کدام از قوطی های که اماده کرده اید نام عروس و داماد را بنویسید.

      ۵) جعبه های کاغذی

      این جعبه ها هم می توانند به صورت رنگارنگ یا خلاقانه باشد و قطعا مهمان های شما از دیدن آن ها خوشحال می شوند.

      ۶) گل رز

      اگر می خواهید احساس لطافت را به مشتریان خود بدهید می توانید از گل های رز استفاده کنید و درون جعبه های زیبا آن ها را قرار بدهید و به مهمان هایتان تقدیم نمایید. البته باید در روز عروسی تان این گل ها را اماده کنید که هیچ گونه اسیبی به گل ها نرسد و همچنان لطافت و زیبایی خود را داشته باشند.

      ۷) گیفت های شبیه تکه کیک

      چگونه در خانه گیفت عروسی درست کنیم : یکی از جدیدترین مدل های گیفت ها می باشد که عروس و دامادها به آنها علاقه زیادی نیز داشته اند. این گیفتها به صورت جعبه های کوچک می باشند که می توانید درون آن ها اشیا کوچکی را قرار بدهید و مهمان های شما نیز قطعا از چنین هدیه های خوشحال می شوند.

      بهتر است بدانید ساختن گیفت همیشه ملزم این نیست که شما هزینه های زیادی را برای آن صرف نمایید و به سادگی با کمی خلاقیت و وسایل می توانید بهترین گیفت ها را بسازید و در مراسم خود به مهمان ها هدیه بدهید و آن ها را خوشحال کنید.

      باغ تالار عروسی لوکس شمس العماره همراه شما برای برگزاری مراسم لوکس و لاکچری می باشد.

      https://talarshams.com


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 5:14
      بازدید : 295

      کانتینر ۴۰ فوت ایرانا سازه

      کانتینر ۴۰ فوت , ۴۰ feet container , گروه صنعتی ایرانا سازه  : کانتینر ها در ابعاد استاندارد و خاصی طراحی می شوند که جهت انتقال و جابه جایی کالاها مورد استفاده قرار می گیرند . ۴۰ فوت بودن کانتینر ها به این معناست که ابعاد استاندارد این کانتینرها در ۲٫۵ * ۱۲ است که یکی از پرکاربردترین کانتینرها به شمار می روند . و از آن ها برای حمل و نقل کالا چه به صورت زمینی و دریایی , استفاده می کنند . زمانی که ابعاد کانتینر ها بزرگ باشد کالاهای زیادی را می توان در آن ها جا داد . ابعاد این دسته از کانتینر ها به گونه ای طراحی شده است که بتوانند به خوبی روی کفه تریلی جای بگیرند . تنها تمایز این کانتینر با دیگر کانتینر ها در ابعاد آن هاست . در هر گوشه ی کانتینرها بخش هایی اختصاص داده شده است که جهت اتصال قلاب های جرثقیل , بستن و بارگیری اتصال به آسانی انجام می گیرد .

      بدنه ی این نوع از کانتینر ها از ورق های آهنی که فرم دار و سنگین هستند ساخته شده است و این امر سبب می شود که در مقابل ضربه , سرقت و نفوذ آب مقاوم تر باشند . این ورقه های از طریق جوش خوردن به هم وصل می شوند و برای اینکه از زنگ زدگی جلوگیری شود در آن ها آستری به کار گرفته می شود که خود از جنس زنگ زده باشند . کانتینرها از ابتدای پیدایش از چوب ساخته می شدند ولی بعدا از آهن ساخته شدند . کانتینرهایی مقاوم هستند که از جنس فایبر گلاس باشند که ضمن جابه جایی آسان آن ها مقاوم نیز هستند . اما کانتینر هایی که از جنس آلومینیوم هستند مقاومت بالاتری دارند و سبک نیز هستند و به آسانی می توان ان ها را حمل و نقل کرد .

      کانتینر 40 فوت , 40 feet container

      کانتینر ۴۰ فوت , ۴۰ feet container

      انواع کانتینر ۴۰ فوت , ۴۰ feet container

      کانتینرها در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند از جمله کانتینر ۲۰ فوت , کانتینر روباز , کانتینر یخچال دار , حرارتی , مخزنی و .. . دو نوع کانتینر ۴۰ فوتی وجود دارد که تنها تفاوت آن ها در ارتفاعشان است که ارتفاع یکی ۲٫۹ و ارتفاع دیگری ۲٫۶ است . که از این دو نوع کانتینر ۴۰ فوتی بیشتر آن کانتینری مورد استفاده است که ارتفاعی در حدود ۲٫۶ متری دارد و به عنوان یک کانتینر استاندارد و شاخص مورد استفاده قرار می گیرد .

      دلیل استفاده از کانتینر ۴۰ فوت

      سوالی که به ذهنتان شاید خطور کند این است که چرا باید از کانتینرها استفاده کنیم و در پاسخ باید بگوییم یکی از دلایل مهم استفاده از کانتینر ۴۰ فوت حمل و نقل سریع و آسان یک جای کالا چه از طریق دریایی , زمینی و در برخی موارد هوایی نیز می توان از کانتینر ها استفاده کرد . استفاده از کانتینر ها سبب می شود که از سرقت محصولات جلوگیری شود , امکان آمارگیری کالاهای ارسالی , قابلیت حمل کالا و محصولات به صورت یکجا , راحتی در بارگیری و .. کانتینر ۴۰ فوت علاوه بر اینکه در حمل و نقل کالا نقش اساسی دارد از آن ها می توان به عنوان انباری نیز استفاده کرد .

      قیمت کانتینر ۴۰ فوت و خرید آن

      اگر شما به هر دلیلی نیاز به خرید کانتینر دارید و هیچ اطلاعاتی راجب کانتینر ها ندارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که با مشاوران و کارشناسان فروش ما در مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس بگیرید تا هم از قیمت کانتینر آگاه شوید و هم خرید مناسبتر را انجام دهید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید .

      https://iranasazeh.com


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 4:59
      بازدید : 302

      در تالار عروسی , عروس و داماد چگونه باید با میهمان ها برخورد کنند

      در تالار عروسی  , عروس و داماد چگونه باید با میهمان ها برخورد کنند ؟ باغ تالار عروسی شمس العماره : یکی از مهم ترین مراسم های که در طول زندگی شما برایتان بسیار به یادماندنی و شیرین است، روز جشن عروسی می باشد. پس باید بدانید که چگونه رفتار داشته باشید تا شخصیت خود را به خوبی نشان بدهید. بسیاری از عروس و دامادها همیشه برایشان این سوال پیش می آید که چگونه رفتار کنند که مهمان ها نیز از آن ها رضایت داشته باشند؟

      پیش از هر چیزی باید به خوبی بدانید که نحوه برخورد عروس و داماد با میهمان ها باید با نهایت دقت باشد و بسیار مهم است. خیلی مهم می باشد که شما با میهمان ها خود رفتار صحیح و قدرشناسانه و صمیمی داشته باشید پس مطمئن باشید که در صورت قدرشناس بودن عروس و داماد ،دیگر جای افسوس برای پنج یا ده سال آینده دیگر نیست.

      عروس و داماد چگونه باید با میهمان ها برخورد کنند ؟

      همچنین سبب می شود که میهمان های شما هم در ذهن شان چیزی جز یک عروس وداماد زیبا، دوست داشتنی و متواضع از اینکه عروس و داماد چگونه باید در باغ برای عروسی با میهمان ها برخورد کنند باقی نماند. همیشه در خاطر داشته باشید که این میهمانی فقط مختص شما نیست بلکه برای میهمان ها نیز می باشد. برای اینکه مطمئن باشید تصویری زیبا و به یادماندنی در ذهن مهمان هایتان ایجاد می کنید بهتر است نکات زیر را رعایت نمایید:

      عروس و داماد چگونه باید با میهمان ها برخورد کنند

      عروس و داماد چگونه باید با میهمان ها برخورد کنند

      ۱)اول اینکه باید یک راهرو را طراحی کنید که ورود شما با وقار و متانت طی شود و همچنین به گونه ی دسته گل تان را در دست بگیرید که ساقه گل در دست شما باشد و گلهای آن به سمت جلو باشند. زمانی که در حال رفتن به سمت درب اصلی هستید مداوم یک لبخند ملیح داشته باشید و هیچ وقت نباید در چنین شرایطی حالتی غمناک داشته باشید.
      می توانید حرکت های آهسته ی با سر داشته باشید که نشان دهنده احترام به حضور بزرگترها به مراسم عروسی شما باشد.

       

      ۲) از قبل بهتر است بوسه عروسی را تمرین کنید که بوسه ی وزین و شیرین باشد.

       

      ۳)در ذهن خود این موضوع را نگه دارید که پس از اینکه مراسم عروسی تمام شود برای کسی دست تکان ندهید. چون شما در حالی هستید که ازدواج می کنید نه اینکه برای تشویق تیم فوتبال رفته باشید. با همسر خود مجدد به راهرو بازگردید به گونه ی که در ذهن تمام افراد، زوجی زیبا و شاد باقی بماند.

       

      ۴)زمانی که زوج ها درگیر گرفتن فیلم و عروسی می شوند ،معمولا کمتر این فرصت برایشان به وجود می آید که در نخستین ساعت های متاهلی شان با دوستان و خانواده ها باشند. به خصوص اینکه در بسیاری از موارد عروس ودامادها دیگرتر به تالار می روند و همین موضوع زمان بیشتری را از آنها می گیرد تا از میهمان ها دور باشند.

       

      ۵)زمانی که در حال صحبت هستید باید به چشم های میهمان های خوب نگاه کنید. این مورد باید در هر گفتگو و زمان باشد و جز اصلی ترین اداب معاشرت به شمار می رود. به بیانی دیگر می توان اینگونه گفت که در زمان صحبت کردن با میهمان ها نباید مداوم سر خود را به این طرف و آن طرف بچرخانید به نوعی که میهمان شما فکر کند که حواس تان با او نیست و دقت کنید که صحبت آن ها را قطع نکنید و اجازه دهید تا صحبت هایشان تمام شود.

       

      ۶) وقتی که به مراسم وارد می شوید باید به تک تک میزها سر بزنید. اگر برایتان مقدور بود مجددا به سراغ میزها بروید و تک تک از میهمانها تشکر کنید تا آن ها خاطره ی خوبی از شما در ذهن شان ایجاد کنند.

       

      ۷)دقت کنید که هر کجا که می روید باید به همراه همسرتان باشید نه اینکه تنها اینکار را انجام بدهید. تنها رفتن اصلا در مقابل چشم های میهمان های شما جلوه ی خوبی ندارد.
      به صورت کلی می توان گفت باید برای تمامی موارد عروس و داماد در کنار یکدیگر باشد و به این صورت نباشد که عروس به سمت اقوام خود برود و داماد هم به سمت اقوام خود. بلکه حضور آن ها باید در کنار یکدیگر در کل مراسم باشد.

       

      ۸)اصلا مشروب نخورید. مطمئن باشید که هیچ میهمانی از دیدن عروس یا داماد مست لذت نمی برد و خوشحال نخواهد شد. هر گونه مواردی که به شما انرژی کاذب می دهند را دور بگذارید و سعی کنید خودتان از قبل این حالت انرژی و سرحالی را تمرین کنید.

       

      ۹)گیلاس آبمیوه را از پایه آن بگیرید تا خنک بماند.

       

      ۱۰)نه داماد و نه عروس نباید در زمان خوردن آبمیوه یا سیگار کشیدن جز در گیلاسی لوکس دیده شوند.

       

      ۱۱)شام عروسی باید در یک محیط دیگر و مخصوص عروس وداماد در تالار عروسی شیک و ارزان کرج باشد.

       

      ۱۲)شما توصیه می شود که با تمام فامیل و میهمان ها معاشرت داشته باشید و مطمئن باشید که هیچ کس از شما دلخوری نداشته باشد.

      https://talarshams.com


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 4:28
      بازدید : 314

      قیمت انواع کانکس فست فود سیار و متحرک

      کانکس فست فود , خرید , فروش و قیمت کانکس فست فود دست دوم , خرید انواع کانکس فست فود , مرکز فروش کانکس فست فود با بهترین کیفیت , تولید کانکس فست فود : گروه صنعتی ایرانا سازه کانکس با داشتن سابقه ی طولانی مدت در طراحی و ساخت انواع کانکس آماده ی ارائه خدمات خود به هموطنان عزیز می باشد . یکی از جدیدترین و مدرنترین نوع از کانکس های تولیدی این مجموعه کانکس فست فود است که طبق استانداردهای جهانی در کارخانه طراحی و تولید می شود و سپس به محل مورد نظر برده شده و در آنجا قطعات به یکدیگر متصل می شوند و سپس مراحل نصب انجام می گیرد . از این نوع کانکس ها بیشتر در پارک ها , نمایشگاه ها , پارک های مسافر , تفرجگاه ها , جاده ها و .. به عنوان عرضه کننده ی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد .

      کانکس فست فود

      کانکس فست فود

      انواع کانکس فست فود

      • کانکس های کترینگ
      • کانکس رستوران
      • کانکس بستنی فروشی
      • کانکس های کباب پزی سیار
      • کانکس ساندویچی
      • و ..

      کاربردهای کانکس فست فود

      از این نوع از کانکس ها بیشتر در مکان های عمومی استفاده می شود . برای نمونه در بیمارستان ها , مراکز بین جاده ای , دانشگاه ها , نمایشگاه ها , مدارس , سمینارها , پارک های مسافر , تفرجگاه ها , جنگل های دیدنی و …

      مهمترین کاربرد این نوع از کانکس ها نمایشگاه ها است که در تمامی شهرها و نقاط کشور تقریبا هر ماهه یا هر ساله برگزار می شود که از این نوع کانکس ها به عنوان عرضه کننده ی اغذیه استفاده می شود .

      جنس کانکس فست فود

      این دسته از کانکس ها از جنس mdf و pvc است و در اکثر موارد نیز از فلز نیز ساخته می شوند . اگر در ساخت این نوع از کانکس ها از فلز استفاده شود از ورق گالوانیزه استفاده می کنند . جنس کانکس های فست فود باید مقاوم و بادوام باشد زیرا از این کانکس ها کاربردهای زیادی دارند .

      طراحی و نمای کانکس فست فود

      تمامی کانکس های فست فود تولید شده در شرکت کانکس آلفا مجهز به لوله کشی آب , گاز , شیرآلات خارجی و داخلی هستند . این نوع از کانکس ها یک مزیتی که دارند این است که در آن ها از سیستم لوله کشی آب و گاز و سیم کشی برق استفاده شده است . چون این دسته از کانکس ها به عرضه ی غذا می پردازند بایستی داخل این کانکس ها مجهز به ظرفشویی , روشویی و کابینت بندی و .. برخوردار باشند . کانکس های فست فود در طرح ها و نماهای مختلف و در اندازه های گوناگون طراحی و ساخته می شوند . نمای ظاهری این نوع از کانتکس ها باید به گونه ای باشد که فرد با دیدن کانکس متوجه شود که این کانکس چه کاربردی دارد . در ضمن باید به گونه ای طراحی شوند که در صورت نیاز قابل ششتشو باشند .

      مزیت های کانکس فست فود

      • مقاومت بالا در برابر زلزله , سیل , طوفان
      • تهویه ی هوای عالی
      • مجهز به سیستم لوله کشی آب , گاز و برق با کیفیتی عالی
      • از قابلیت شستشو برخوردار است
      • طول عمر بالا
      • کاربردهای مختلف و موارد استفاده زیاد
      • وزن سبک
      • قابلیت تعمیر و بازسازی را دارند
      • نمای داخلی بیرونی عالی
      • و ..

      تهویه ی کانکس های فست فود

      https://iranasazeh.com

      از مهمترین نکته های که در ساخت و طراحی این نوع کانکس ها باید مد نظر داشت این است که مجهز به سیستم تهویه ی باشند . به علت این که چون داخل این کانکس ها غذا طبخ می شود برای جلوگیری از گرمای داخل کانکس باید مجهز به سیستم تهویه باشد . ساخت درب , پنجره ی این دسته از کانکس ها نیز از اهمیت بالاتری برخوردار است .

      جهت کسب اطلاعات بیشتر و همنچنین سفارش کانکس فست فود و اطلاع از قیمت کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس و . با کارشناسان شرکت کانکس سازی کانکس  ایرانا سازه تماس بگیرید .

      جهت کسب اطلاعت در رابطه با کانکس فست فود متحرک : کانکس فست فود سیار

       


      نویسنده : شب آرا نور
      برچسب‌ها :
      تاريخ : ساعت: 4:09
      بازدید : 298

      صفحات وب